برنامه ویژه رایتل در نمایشگاه الکامپ 2016

برنامه ویژه رایتل در نمایشگاه الکامپ 2016

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری الکامپ ۲۰۱۶ ، شرکت رایتل نیز از حضور در این نمایشگاه با هدایا و تخفیفات فوق العاده خبر داد. اپراتور سوم کشور با حضور در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ با جوایز گوناگون و ارزشمند ، تخفیفات شگفت انگیز به همراه معرفی محصولات جدید و آخرین دستاوردهای ارتباطی از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ، میزبان علاقمندان می باشد. همه مراجعه کنندگان به غرفه های رایتل ، می توانند به غیر از آشنایی با آخرین فناوری ها ، محصولات و خدمات این شرکت ، از جوایز و تخفیف های متنوعی استفاده نمایند.

رایتل الکامپ
گفتنی است تمام علاقمندان به آخرین فناوری های ارتباطی می توانند با بازدید از غرفه رایتل در قرعه کشی روزانه ده ها هدایای ارزشمند از قبیل تلفن هوشمند ، تبلت ، مودم های (3G/4G) بسته های زمان دار اینترنت شرکت نمایند. باید بدانید که این قرعه کشی هر روز در محل نمایشگاه انجام می شود و برندگان می توانند ، جوایز خود را در همان روز تحویل بگیرند.

شایان ذکر است در مدت زمان برگزاری نمایشگاه ، همه مراجعه کنندگان به غرفه های رایتل می توانند با در دست داشتن گوشی هوشمند و یا تبلت خود ، سیم کارت دیتای رایگان رایتل دریافت نمایند. سیم کارت های دیتا توسط مسوولان غرفه در دستگاه مراجعه کنندگان قرار داده می شود و بعد از انجام تنظیمات لازم ، در همان لحظه قابل استفاده خواهد بود.

در انتها خاطر نشان می کنیم تمامی بازدیدکنندگان از نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ می توانند با مراجعه حضوری به غرفه های رایتل ، تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت هزینه تعیین شده ، با توجه به نیاز خود بسته های آغازین گوناگون سیم کارت دیتا با امکان انتخاب مودم های (3G/4G) تا سقف ۲۴۶/۰۰۰تومان تخفیف و بسته بلند مدت سیم کارت دائمی را با تخفیف استثنایی خریداری نمایند. گفتنی است همه مراجعه کنندگان به غرفه های رایتل در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ ، می توانند سیم کارت دائمی رایتل را با امکان انتخاب شماره و ۵۰درصد تخفیف به همراه بسته آغازین بلندمدت با قیمت ۶۰/۰۰۰تومان خریداری نمایند.   

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید