گزارش دومین کنفراس اپراتورهای مجازی تلفن همراه

گزارش دومین کنفراس اپراتورهای مجازی تلفن همراه

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، دومین کنفرانس اپراتورهای مجازی در تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۹۵ در محل همایش های صدا و سیما برگزار گردید. همان طور که پیشتر در خبرها گفتیم وب سایت رند در راستای حمایت از اپراتورهای مجازی تلفن همراه ، پوشش خبری این کنفرانس را به عهده گرفت و با تعداد زیادی از افراد سرشناس در حوزه آی تی و اپراتورهای مجازی مصاحبه انجام داد که در روزهای آینده در سایت قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است وب سایت رند به عنوان حامی رسانه ای در این کنفرانس نیز حضور داشت.

اپراتور مجازی

شروع رسمی همایش با سخنان دکتر مهدی روحانی نژاد مدیر شرکت طیف آغاز شد. در این همایش معاون بررسی‌ های فنی و صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کل ، دکتر صادق عباسی شاهکوه سخنرانی کردند. نماینده ای از شرکت Peter Service از اپراتورهای مجازی و معایب و فواید آن صحبت کرد و در ادامه مدیر عامل شرکت "ارتباطات سیار هوشمند امین" در مورد اپراتور مخصوص برای کودکان و برنامه ای برای بهبود آن به صحبت پرداختند.

بعد از زمان تنفس اول ، مدیرکل فروش سازمانی شرکت ارتباطات سیار ایران ، مهندس رضاخواه سخنرانی کرد و در ادامه میزگردی بین نمایندگان سه اپراتور کشور (مهندس رضاخواه از همراه اول ، مهندس پزشکی از ایرانسل ، مهندس عزیزالهی از شرکت رایتل) و سه نماینده از شرکت های اپراتور مجازی (مهندس قهری از آرین تل ، مهندس یوسف پور از فناپ تلکام و آقای کلاهدوزان از شرکت امین) و مهندس عباسی تشکیل داده شد و بعد از بحث و گفتگو ، افراد حاضر در همایش سوال های خود را از این نمایندگان پرس و جو کردند.

بعد از صرف ناهار ، مشاور ارشد شرکت فناپ David Whitefoot صنعت MVNO را مورد بررسی قرار داد. سپس موسس و مدیر بخش ارزش گذاری و ارزیابی سرمایه گذاری MVNOx Association با نام Mike Millar سخنرانی کردند. همچنین مشاور ارشد شرکت Coleago Consulting به نام Sebastian Van Den Deijssel صحبت کردند و در انتها Ilya Balshov نماینده شرکت MTX Connect سخنرانی کردند و پس از تمام شدن همایش نیز از مهمانان پذیرایی به عمل آمد.

در روزهای آینده گزارش تصویری این کنفرانس به دو صورت عکس و فیلم منتشر خواهد شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید