اینترنت وای فای همراه اول در مراسم اربعین رایگان خواهد بود

اینترنت وای فای همراه اول در مراسم اربعین رایگان خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، پس از تحت پوشش قرار دادن "وای فای" اپراتور اول کشور در چند شهر عراق برای عرضه بهتر خدمات به مشترکین ، حال مطلع گشتیم که همراه اول برای همه زائرین در اربعین حسینی وای فای رایگان در نظر گرفته است.

وای فای اول

شرکت همراه اول با نزدیک شدن به اربعین حسینی ، از ایجاد کانال های ارتباطی وسیعی برای بهبود ارتباط تلفن همراه زائرین اربعین خبر داد و ظرفیت شبکه خود در گذرگاه های مرزی را بیشتر از دو برابر افزایش داده و تدابیر ویژه ای را با همکاری شرکت ارتباطات زیرساخت و  ستاد بازسازی عتبات عالیات ، برای این مراسم در کشور عراق در نظر دارد.

باید بدانید که در شهر نجف اشرف در اطراف حرم امیرالمومنین (ع) و صحن حضرت زهرا (س) ، در شهر کربلا در بین الحرمین ، در شهر کاظمین در مسیرهای منتهی به حرم و همچنین به منظور پوشش ارتباطی بهتر زائران پیاده روی اربعین حسینی ، از طریق کیوسک های "وای فای" در بیش از ۱۵۰ نقطه بین راه نجف تا کربلا (در فاصله حداکثر یک کیلومتری) و گروه های سوار یا پیاده مهم ، وای فای همراه اول عرضه می گردد.

مشترکان همراه اول فقط با یکبار اتصال ، در هر کدام از این مناطق می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند همچنین مشترکان سایر اپراتورهای عراقی و ایرانی از جمله اپراتورهای دوم و سوم نیز می توانند به عنوان مهمان ، به صورت موردی و رایگان از وای فای همراه اول استفاده نمایند. شایان ذکر است استفاده از وای فای همراه اول با نام تجاری "وای فای اول" ، از تاریخ ۲۰ آبان تا ۳ آذر ماه ۱۳۹۵ به مدت زمان ۱۴ روز در کشور عراق رایگان می باشد.

البته در شهر مرزی مهران ، با اضافه شدن ۵۶ سایت نسل دو ، ۱۵۹۰۰ کانال ارتباطی ایجاد شده و ظرفیت شهر مهران نسبت به اربعین سال گذشته دو برابر افزایش یافته است. همچنین در شهر مهران ، امسال به منظور رفاه حال شهروندان و زائرین گرامی ، ۱۱ سایت نسل سه و ۵ سایت نسل چهار نیز راه اندازی شده است.

در نقاط مرزی شلمچه و چذابه نیز ۲۸ سایت جدید تلفن همراه راه اندازی و بیش از ۸ هزار کانال ارتباطی ایجاد شده است و با استفاده از سایت های پرظرفیت که در شبکه همراه اول استفاده می گردد ، ظرفیت شبکه در این نقاط نسبت به اربعین سال گذشته بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است. همچنین در شلمچه و چذابه ۱۲ سایت نسل سه و ۱۳ سایت نسل چهار نیز راه اندازی شده  تا زائرین حسینی بتوانند با سرعت بیشتری از اینترنت همراه خود استفاده نمایند.

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که همراه اول به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی ، با همکاری اپراتورهای عراقی سرویس رومینگ بین الملل مکالمه ، پیام کوتاه و اینترنت همراه با تعرفه ویژه مهیا کرده است. گفتنی است روشن کردن گوشی تلفن همراه هزینه ندارد و دریافت پیام کوتاه نیز رایگان می باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید