سادابتر ، تبدیل کننده اندازه سیم کارت

سادابتر ، تبدیل کننده اندازه سیم کارت

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، زمانی که می خواهید سیم کارت خود را به سایر اندازه های مختلف تغییر دهید ، راه حلی جز پانچ کردن یا بریدن سیم کارت خود ، به سایز مورد نظر نخواهید داشت. این در حالی است که اگر مجدد بخواهید سایز سیم کارت خود را جهت یک گوشی موبایل دیگر تغییر دهید با مشکلات جدیدی مواجه می شوید.

اکنون اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید ، "سادابتر" می تواند کمک چشمگیری به شما می کند. به طور مثال ، تصمیم گرفته اید گوشی موبایل خود را تعویض کنید. به بازار یا به وب سایت های فروش موبایل می روید و مدل جدید گوشی خود را انتخاب می کنید. اما یک مشکل کوچک وجود دارد و آن هم پشتیبانی گوشی انتخابی شما از نسل های جدیدتر سیم کارت است. نسلی که نسبت به سیم کارت های قبلی دارای اندازه ای متفاوت است.

تبدیل سیم کارت

اگر بخواهید سیم کارت جدید مطابق با اندازه دلخواه را از طریق نمایندگی های اپراتور خود دریافت نمایید با مشکلات مختلفی چون پرداخت آبونمان ، ارائه اسناد مالکیت و غیره ... بر خواهید خورد. همچنین ممکن است چند روزی وقت شما گرفته شود. اگر هم بخواهید از قالب سیم کارتی که پانچ کرده اید استفاده نمایید ، به خوبی قابل استفاده نیست و در بیشتر مواقع این مسئله نشدنی است. اینجاست که داشتن وسیله ای برای تبدیل به صورت استاندارد به کار شما خواهد آمد.

مبدل "سادابتر" شامل سه قطعه در سایزهای مختلف است که می تواند سیم کارت های مختلف را (میکرو ، نانو و غیره ...) به یکدیگر تبدیل نماید. لازم به ذکر است مبدل "سادابتر" به خاطر نوع جنس و دوام بالاتر نسبت به سایر مبدل های تولیدی شرکت های دیگر کمی گران تر است. در سایت های معتبر فروش اینترنتی ، قیمت فروش "سادابتر" حدود ۱۳ دلار و قیمت محصولات مشابه حدود ۳ دلار است. اما با توجه به اختلاف نسبتا زیاد نباید کیفیت و استاندارد بودن را فراموش کنیم.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید