کاربران مراقب نرم افزارهای مکالمه رایگان باشند

کاربران مراقب نرم افزارهای مکالمه رایگان باشند

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، زندگی در جامعه امروز در راستای پیشرفت تکنولوژی ، خطرات گوناگونی را به همراه دارد که یکی از آنها استفاده ناآگاهانه و اشتباه از برنامه های متصل به اینترنتی می باشد. از این رو سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اطلاعیه ای به مشترکینی که جهت مکالمه با خارج از کشور از اپلیکیشن های اینترنتی استفاده می نمایند هشدار داده است.

هشدار مخابرات
این اطلاعیه در خصوص این است که اگر کاربری از برنامه های پیام رسان اینترنتی آگاهی کافی نداشته باشند ، ممکن است از نظر امنیتی و هزینه ای دچار مشکل شود. باید بدانید که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، در این خصوص با فرستادن پیام کوتاهی به مشترکین تلفن همراه ، درباره این موضوع هشدار داده است که در ادامه این متن را می خوانید :
"مشترک گرامی ، به منظور جلوگیری از تحمیل هزینه بالا برای مکالمات خارج از کشور ، لطفا ضمن دقت در شماره گیری با پیش شماره های ۰۰ بین الملل ، از نصب نرم افزارهای غیر معتبر و یا از منابع ناشناس خودداری نمایید."

گفتنی است این سازمان از مشترکین درخواست کرده که در زمان نصب نرم افزار ، به دسترسی های درخواست شده توسط نرم افزار دقت نمایند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید