دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال افتتاح شد

دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد. این نمایشگاه که تا تاریخ ۷ آبان ماه ۱۳۹۵ ادامه دارد ، از ساعت ۱۰صبح الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه آقای دکتر ابوالحسن فیروزآبادی ، دبیر شورای عالی فضای مجازی ، دکتر مهرداد صلاحی ، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و دکتر سید مرتضی موسویان ، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین دکتر حسن نجفی سولاری ، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.

افتتاحیه رسانه های دیجیتال

در این نمایشگاه شرکت های فعال در زمینه تولید برنامه های موبایل ، پایگاه های اینترنتی ، ناشرین دیجیتال ، تولیدکنندگان بازی و غیره حضور دارند. مراجعه کنندگان می توانند در بسیاری از غرفه ها از خدمات و محصولات شرکت ها استفاده کرده و آنها را قبل از خرید تست نمایند. همچنین در برخی از غرفه ها امکانات جذابی برای بازدیدکنندگان تدارک دیده شده است.

وب سایت رند نیز در غرفه ۴۲ پذیرای کاربران گرامی می باشد. لازم به ذکر است وب سایت رند هدیه ای را برای فروشگاه های فعال خود در نظر گرفته است که آنها می توانند با مراجعه به غرفه رند (غرفه ۴۲) هدیه خود را دریافت نمایند.

غرفه رند

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید