نارضایتی فریدون شهبازیان از همراه اول

نارضایتی فریدون شهبازیان از همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتورهای کشور برای ارزش نهادن به مشترکین خود از امکانات گوناگونی استفاده می کنند که یکی از آنها پخش آهنگ به جای بوق ممتد است که دارای تنوع بسیار زیاد از موسیقی پاپ و کلاسیک می باشد. اما به تازگی مطلع گشتیم که آهنگساز و رهبر ارکستر ملی کشور از استفاده بدون اجازه آثارش توسط یک اپراتور تلفن همراه خبر داده و گفته که این اتفاق بدون هماهنگی با وی انجام شده است.

فریدون شهبازیان

فریدون شهبازیان آهنگساز و رهبر ارکستر ملی کشور در گفتگویی این چنین گفت : متاسفانه از چند روز پیش متوجه شدم که اپراتور همراه اول بدون اجازه من اقدام به انتشار ، توزیع و فروش آثار من در بخش "آوای انتظار" کرده و جای تاسف است که نبود شرایط مناسب در حفظ حقوق معنوی و مادی آثار هنرمندان به جایی رسیده که یک اپراتور به خود این اجازه را می دهد که بدون مجوز من نسبت به عرضه این آهنگ ها و فروش آنها اقدام کند.

شهبازیان ادامه داد : اکثر آثاری که بدون اجازه من نسبت به عرضه و فروش آن در آوای انتظار اقدام شده مربوط به خوانندگی چون محمدرضا شجریان ، علیرضا افتخاری ، نادر گلچین و هنرمندان دیگری است که من در طی سال های گذشته برای آنها آهنگسازی کرده ام و حالا می بینم بدون هیچ اجازه ای از من و حتی موسسه تولیدکننده آلبوم نسبت به انتشارشان اقدام می کنند.

وی در انتها خاطر نشان کرد : بنده تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا از طریق مراجع قانونی نسبت به این اتفاق اعتراض خود را اعلام کنم ، حتی اگر موسسه ای که آثار من را منتشر کرده آنها را در اختیار این اپراتور و هر اپراتور دیگری قرار داده باشد باز هم از دید بنده تخلف انجام داده چرا که امتیاز همه آثارم متعلق به من می باشد و باید در ابتدای انتشار آن با من هماهنگ شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید