اینترنت بیسیم شهری معرفی شد

اینترنت بیسیم شهری معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت مخابرات استان تهران برای ارائه امکانات بیشتر به مشترکین خود از سرویس جدیدی با نام اینترنت بی سیم شهری رونمایی کرد. این سرویس برای استفاده مردم از اینترنت مخابرات در مکان های عمومی می باشد.

محمد رضا بیدخام ، سخنگوی شرکت مخابرات استان تهران با اعلام این موضوع خبر از آغاز فاز آزمایشی اجرای طرح "وای فای شهری" در بعضی از مناطق تهران داد و این چنین گفت : به زودی این طرح با هدف مندی عرضه اینترنت پرسرعت بی سیم در سطح مکان های عمومی شهر تهران ، اجرایی می گردد.

وای فای شهری

سخنگوی شرکت مخابرات استان تهران ادامه داد : بعد از راه اندازی طرح "وای فای شهری" ، مشترکین اینترنت پرسرعت مخابرات می توانند در مرکز های منتخب از طریق نام کاربری و رمز عبور خود ، بدون پرداخت هیچ مبلغی ، مشابه زمان استفاده از سرویس اینترنت در محل نصب سرویس ، در مرکزهای شهری نیز از این سرویس استفاده نمایند.

بیدخام در انتها افزود : حتی سایر شهروندانی که هم اکنون مشترک اینترنت پرسرعت مخابرات نیستند نیز می توانند به صورت آنلاین در هر یک از اماکن عمومی که امکان دسترسی به این سرویس وجود دارد ،  با دریافت نام کاربری و رمز عبور اختصاصی به اینترنت پرسرعت بی سیم مخابرات وصل شده و از این سرویس بهره مند گردند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید