برنامه ایرانسل حضور در ایران تله کام 2016

برنامه ایرانسل حضور در ایران تله کام 2016

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با نزدیک شدن به شروع نمایشگاه ایران تلکام  ۲۰۱۶ که از تاریخ ۴ تا ۷ مهر ماه ۱۳۹۵ در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین ‌المللی تهران با حضور شرکت های عرصه صنایع مخابرات و فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران برگزار می گردد برنامه های اپراتور دوم کشور برای حضور یافتن در این نمایشگاه به شکل پر رنگ شرح داده شد.

ایرانسل تلکام

باید بدانید که شرکت ایرانسل در بزرگترین رویداد سالانه حوزه فناوری ارتباطات کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ، با حضوری ویژه در سالن اختصاصی ۲۷ و غرفه ‌های فضای باز ، پذیرای بازدیدکنندگان در هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع ‌رسانی ایران تله‌کام ۲۰۱۶ خواهد بود. شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل مانند سال‌ های گذشته ، به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور ، پذیرای فعالین صنعت مخابرات و ارتباطات ، صاحبان ایده ، نمایندگان موسسه ‌های تجاری و ارتباطی و همه علاقه ‌مندان می باشد و جدید ترین محصولات و خدمات خود را با محوریت شعار تجربه زندگی دیجیتال در معرض دید علاقه‌ مندان قرار می ‌دهد.

شرکت ایرانسل در این نمایشگاه ، به عنوان عرضه کننده سریعترین و گسترده ‌ترین شبکه باندپهن همراه (3G/4G) و عرضه کننده بزرگترین شبکه اینترنت نسل چهارم ثابت (TD-LTE) در ایران ، خدماتی مانند معرفی سرویس باند پهن همراه و ثابت و سرویس تماس از طریق WiFi را به بازدیدکنندگان معرفی می‌ نماید. همچنین سرویس اینترنت پرسرعت خانگی و اداری (TD-LTE) که در مرداد سال ۱۳۹۵ توسط ایرانسل در بیست و پنج شهر ایران راه ‌اندازی گشت و گسترش پرشتاب آن در استان‌ های دیگر هم چنان ادامه دارد.

نکته قابل توجه اینجاست که مشترکین سایر اپراتورهای تلفن همراه کشور می‌ توانند با حضور یافتن در سالن اختصاصی ایرانسل ضمن آشنایی بیشتر با طرح ترابردپذیری شماره‌ های همراه (MNP) ، درخواست ترابرد شماره تلفن همراه خود را ثبت کرده و به این صورت بدون هر گونه تغییر شماره تلفن خود ، از خدمات پیشرفته و متنوع ایرانسل استفاده نمایند. همچنین پیش ‌فروش مودم‌ های نسل سوم و چهارم اینترنت همراه و اینترنت نسل چهارم ثابت و گوشی‌ های موبایل اختصاصی ایرانسل از دیگر خدماتی است که علاقه ‌مندان می توانند از آن بهره مند گردند.

جالب است بدانید که اپلیکیشن‌ های تلفن همراه مبنی بر فناوری نسل سوم و چهارم اینترنت همراه ، همچون اپلیکیشن خرید بلیت با نام تجاری گیشه ، اپلیکیشن ‌های دریافت محتوای صوتی و تصویری با عنوان‌ های ریتم و زوم ، اپلیکیشن شبکه نمایش خانگی با نام پلان و دیگر نرم ‌افزار های کاربردی در سالن ایرانسل و غرفه‌ های فضای باز در معرض دید عموم و تجربه بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت. همچنین ایرانسل اپلیکیشن دریافت محتوای تصویری با عنوان لیکو را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد.

ایرانسل در راستای نیاز شرکت ‌ها و سازمان ‌ها و با هدف بهبود سازی و خدمت ‌رسانی در حوزه فناوری‌ های ارتباطی و اطلاعاتی ، در غرفه ویژه ای به عرضه راهکارهای سازمانی خواهد پرداخت که از جمله این موارد می توان به اینترنت اشیاء و خدمات دستگاه به دستگاه ، خانه هوشمند ، شهر هوشمند ، صنایع هوشمند ، خودروی هوشمند ، سلامت هوشمند ، واقعیت افزوده ، فناوری NFC ، تبلیغات موبایلی و پیامکی ، شبکه امن اختصاصی ، فضای ذخیره سازی ابری و سیستم مدیریت آموزشی اشاره کرد.

بازدید کنندگان از نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶ می توانند در زمان بازدید از سالن اختصاصی ایرانسل ، با دیگر محصولات و خدمات ایرانسل از جمله امضای الکترونیکی ، سرویس حساب چند کاربره ، سرویس شارژ خودکار ، آهنگ پیشواز و پیام پیشواز ، بسته ‌های اینترنت ، جزیره هوشمند و بسته ‌های رومینگ نیز آشنا شوند. گفتنی است در غرفه‌ های فضای باز ، خدمات ثبت ‌نام سیم‌ کارت جدید و تعویض سیم ‌کارت ‌های قدیمی به سیم‌ کارت یوسیم با قابلیت وصل شدن به شبکه نسل چهارم تلفن همراه (4G/LTE) به بازدید کنندگان عرضه می گردد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید