برنامه های ویژه رایتل در هفدهمین نمایشگاه تلکام

برنامه های ویژه رایتل در هفدهمین نمایشگاه تلکام

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور سوم کشور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی جوایز و تخفیفات قابل توجهی را برای بازدید کنندگان در نظر گرفته است. شرکت رایتل با حضور در نمایشگاه تلکام  که از تاریخ ۴ تا ۷ مهر ۱۳۹۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد با جوایز متنوع و ارزشمند به همراه تخفیف‌ های ویژه و معرفی محصولات جدید و آخرین فناوری‌ های ارتباطی پذیرای بازدید کنندگان می باشد.

رایتل تلکام
باید بدانید که علاقمندان و طرفداران آخرین فناوری‌ های ارتباطی می‌ توانند با بازدید از غرفه‌ های رایتل در قرعه ‌کشی روزانه جوایز ارزشمندی که شامل گوشی هوشمند تلفن همراه ، تبلت ، مودم ‌های (3G/4G) و بسته‌های بلند مدت اینترنت شرکت نمایند. همچنین همه بازدیدکنندگان از غرفه ‌های رایتل می‌ توانند بسته ‌های آغازین گوناگون سیم ‌کارت دیتا با امکان انتخاب مودم ‌های (3G/4G) را با ۲۴۶/۰۰۰ تومان تخفیف و بسته ‌های بلند مدت دائمی و اعتباری مخصوص نمایشگاه را خریداری نمایند.

شایان ذکر است همه بازدیدکنندگان با مراجعه به وب کیوسک‌ های نظرسنجی می ‌توانند کد ۱۰۰درصد تخفیف دریافت سیم‌ کارت اعتباری یا سیم کارت دیتای رایتل را دریافت نمایند. همچنین مشترکان رایتل می ‌توانند بسته یک گیگابایتی اینترنت را به عنوان هدیه انتخاب نمایند.

در آخر این نکته را خاطرنشان می کنیم که افرادی که مایلند تا با حفظ شماره تلفن ، اپراتور خود را به رایتل تغییر دهند ، کافی است به غرفه رایتل در نمایشگاه مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم ‌های ترابردپذیری ، عضوی از خانواده رایتل شوند و همانند دیگر مشترکان که به خانواده رایتل می‌ پیوندند ، بسته آغازین را به عنوان هدیه از رایتل دریافت نمایند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید