حضور پر رنگ همراه اول در نمایشگاه ایران تله کام 2016

حضور پر رنگ همراه اول در نمایشگاه ایران تله کام 2016

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت همراه اول قصد دارد تا در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام ۲۰۱۶) آخرین دستاوردهای خود را در بزرگترین رویداد مخابراتی کشور در دو سالن ویژه و حضور یافتن در فضای باز در معرض دید عموم قرار دهد.

همراه اول تلکام

شرکت همراه اول در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۶ با شعار "وقت معتبر شدنه" در سالن های اختصاصی ۷ ، A۲۵ و همچنین در فضای باز ، با رویکرد عرضه خدمات نسل های سوم و چهارم تلفن همراه ، آخرین دستاوردها ، محصولات و خدمات نوین خود را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

از امکانات و شرایط همراه اول در این نمایشگاه اختصاص فضایی برای تجربه خدمات ، سرویس ها و به ویژه نرم افزار های کاربردی نسل سوم و چهارم تلفن همراه ، معرفی بسته های جدید نوترینو و پاسخگویی به سؤالات مشترکان ، عرضه نقشه پوشش شبکه نوترینو در سراسر کشور ، آموزش و شیوه فعال سازی اینترنت همراه ، معرفی و ثبت نام ترابردپذیری (MNP) ، معرفی باشگاه فیروزه ای و سرویس حساب کاربری و اپلیکیشن همراه من ، معرفی سامانه شارژ #۱* ، نمایش سرعت 5G از طریق ربات و گوشی تلفن همراه ، معرفی سامانه ۹۰۹۰ برای هواداران تیم های ملی فوتبال ، سامانه ۳۰۶۰ برای هواداران تیم های ملی والیبال و سامانه ۳۰۹۰ برای هواداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از دیگر خدمات همراه اول در نمایشگاه امسال می باشد.

گفتنی است شرکت ارتباطات سیار ایران در بخش خدمات ارزش افزوده ، با تمرکز بر خدمات نوین ، محتوای غنی و اپلیکیشن های کاربردی ، با خدمات و پلتفورم های هوشمند بیش از ۵۰ محصول باند پهن ، بیش از سه هزار سرویس پیام کوتاه ، حدود بیست خدمت سازمانی ، صد سرویس IVR و همچنین سرویس های متنوع بر بستر USSD ، سرویس های هواداری در حوزه های ورزش ، فرهنگ ، هنر و خدمات متنوع دیگر را که با همکاری بیش از دویست شرکت متخصص و برتر داخلی و خارجی این حوزه آماده عرضه می باشد ، رونمایی و معرفی خواهد کرد.

همچنین اپراتور اول کشور با عرضه خدمات خاص به سازمان ها و شرکت ها با خدماتی نظیر سیم کارت سازمانی ، بسته های سازمانی ، راهکارهای ماشین به ماشین و اینترنت اشیا و غیره ... در نمایشگاه امسال حضور دارد.

شایان ذکر است برپایی فروشگاه جهت دسترسی آسان و سریع مشترکان همراه اول به انواع محصولات و خدمات از جمله عرضه و معرفی طرح تقسیط سیم کارت دائمی ، فروش گوشی های شیائومی ، طرح تقسیط مودم های نسل سوم و چهارم به مشترکان دائمی ، معرفی و فروش سیم کارت درسا ، معرفی فروشگاه الکترونیکی همراه اول ، معرفی سایت حراج و فروش تلفنی از دیگر برنامه های اپراتور اول در نمایشگاه ایران تلکام می باشد ، همچنین معرفی دستاورد های ارتباطات دیجیتال ، صفحه های این اپراتور در شبکه های اجتماعی ، سرویس های نوآورانه ، اقدامات صورت گرفته در حوزه مسؤولیت اجتماعی (CSR) ، رعایت الزامات ایمنی در برابر تشعشع ، جذب و استخدام ، تعالی سازمان ، بازی ، سرگرمی و مسابقه از دیگر برنامه های همراه اول در نمایشگاه ذکر شده است.

گفتنی است شرکت همراه اول در راستای ترویج فرهنگ نوآوری و با هدف حمایت و هدایت کارآفرینان و دانش ‌آموختگان دانشگاهی ، به‌منظور تجاری سازی ایده ‌ها و پژوهش ‌های دانشگاهی جهت برآوردن نیازهای صنعت مخابرات و صنایع مرتبط ، با همکاری مراکز رشد دانشگاه های‌ شهید بهشتی ، صنعتی شریف ، شیراز و دانشگاه هنرهای اسلامی تبریز ، به جذب و ثبت ایده از ایده پردازان می پردازد ، به غیر از این با توجه به برگزاری مرحله نهایی رویداد هم آفرینی همراه اول ، جوایز تیم های برگزیده نیز در نمایشگاه به برندگان اهدا می گردد.

همان طور که می دانید همراه اول مانند سال های قبل ، امسال هم برای رفاه حال خبرنگاران ، در سالن اختصاصی اصلی خود (سالن۷) ، اتاق خبر در نظر گرفته ، همچنین مدیران این اپراتور در روزهای برگزاری نمایشگاه با مصاحبه های اختصاصی و حضور در نشست های خبری ، پاسخگوی رسانه ها می باشند. نکته قابل توجه اینجاست که شرکت جیرینگ نیز که در زمینه خدمات مالی همراه از جمله کیف پول همراه فعالیت دارد ، به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه همراه اول در سالن ۷ و سالن A۲۵ حضور دارد.

باید بدانید که شرکت همراه اول با داشتن فضایی بیش از سه هزار متر مربع در غرفه های خود ، بزرگترین حضور نمایشگاهی را در ایران تلکام ۲۰۱۶ خواهد داشت. علاقمندان می توانند با شروع نمایشگاه ، صفحه مخصوص این رویداد بزرگ مخابراتی را در پرتال همراه اول مشاهده نمایند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید