حضور سایت رند در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تله کام

حضور سایت رند در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تله کام

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی با نام تجاری "ایران تلکام" از تاریخ ۴ الی ۷ مهرماه ۱۳۹۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار می کند. این نمایشگاه که هر ساله در مهرماه برگزار می شود مانند سال های گذشته میزبان بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی می باشد.

تله کام رند

اپراتورهای موبایل یکی از میزبانان قطعی و همیشگی نمایشگاه های تلکام می باشند که با غرفه آرایی یا بهتر بگوییم سالن آرایی و همچنین مراسم های جنجالی بازدیدکنندگان را به سمت خود جذب می کنند. بهتر است بگوییم رقابت اصلی بین اپراتورها برای جذب مخاطب بیشتر است. البته امسال این رقابت جذاب تر نیز شده است چراکه با اجرایی شدن طرح ترابردپذیری تمام اپراتورهای فعال کشور سعی دارند مخاطبین را قانع کنند که از سرویس های آنها استفاده نمایند.

سایر شرکت های مخابراتی نیز در سالن های مختلف پذیرای بازدیدکنندگان هستند. همچنین وب سایت ها ، تولیدکنندگان نرم افزار و بازی ، شرکت های خدمات اینترنت و غیره … در این نمایشگاه حضور دارند. در طول نمایشگاه وب سایت رند مانند سال های گذشته تمامی اخبار ، گزارش ها و تصاویر نمایشگاه را در بخش اخبار اطلاع رسانی خواهد کرد. برای مشاهده تمامی اخبار تلکام در سال های گذشته ، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

اخبار نمایشگاه تله کام


حضور وب سایت رند

وب سایت رند نیز مانند سال گذشته و این بار به صورت کاملا متفاوت در نمایشگاه تلکام حضور پیدا خواهد کرد. همراهان همیشگی ما می توانند از غرفه وب سایت رند در سالن ۱۲ و ۱۳، غرفه ۲۲ بازدید نمایند و با حضور دلگرم کننده شان ما را همچون گذشته یاری نمایند. همچنین روز ۷ مهرماه و در آخرین روز نمایشگاه مدیران وب سایت رند از ساعت ۱۰ الی ۱۴ پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید