تلاش اپراتور معروف فرانسوی برای ورود به بازار ایران

تلاش اپراتور معروف فرانسوی برای ورود به بازار ایران

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، امروزه اپراتورهای جهانی برای پیشرفت و گسترش ارتباطات خود ، خواهان برقراری ارتباط کاری با اپراتورهای برون مرزی خود می باشند. از این رو شرکت مخابراتی "اورنج" فرانسه برای بیشتر شدن حضور خود در بیرون از مرزهای این کشور درصدد است تا با شرکت ارتباطات سیار ایران اقدام به فعالیت در بازار ایران نماید و به مذاکره بر سر موضوع های کاری و حوزه های بالقوه همکاری با بزرگترین شرکت عرضه کننده ارتباطات بی سیم ایرانی است بپردازد.

فروشگاه اورنج
شرکت اورنج در ایمیلی به "شبکه اقتصادی بلومبرگ" این چنین گفت که انتظار دارد در طی یک یا دو ماه آینده این مذاکرات نهایی گردد. جالب است بدانید که در بازار ارتباطات همراه فرانسه رقابت بر سر بهای مکالمه و دیتا می باشد و دسترسی به بازار ۸۰ میلیونی ایران می تواند منبع درآمد تازه ای برای اورنج به شمار رود. البته یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود به بلومبرگ گفته که شرکت اورنج ترجیح می دهد با طرف ایرانی شراکت کند تا آنکه سهام آن را خریداری نماید.

شایان ذکر است قرار است شرکت اورنج در کنفرانس دو روزه "ایران کانکت" که هفته آینده در تهران برگزار می گردد به همراه شرکت های اروپایی و آسیایی که در حوزه مخابرات فعال هستند ، شرکت کنند. قرار است همایش ایران کانکت ۲۰۱۶ در تاریخ ۱۶ و ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ به میزبانی مشترک شرکت کپسیتی میدیا (Capacity Media) و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار گردد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمود واعظی به تازگی در مورد همایش ایران کانکت این چنین اعلام کرده که در این همایش که از ۱۵ سال گذشته ، هرساله برگزار می گردد ، شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی فناوری اطلاعات و ارتباطات دور هم جمع می شوند و  امسال نیز تعداد زیادی شرکت خارجی در این همایش حضور خواهند داشت.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید