طرح ویژه رایتل برای بیمه شدگان تامین اجتماعی تمدید شد

طرح ویژه رایتل برای بیمه شدگان تامین اجتماعی تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، پس از آنکه شرکت رایتل به مناسبت روز تامین اجتماعی و بهزیستی طرح تخفیفی را برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی  قرار داده بود ،  با استقبال مواجه شده و از این رو تاریخ این طرح توسط رایتل تمدید شد. سرویس مخصوص دارندگان بیمه تامین اجتماعی برای خرید سیم کارت ، بسته اینترنتی و مودم از طرف رایتل به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه شده است.

تامین اجتماعی
پیش از این تاریخ این طرح تا ۲۵ مردادماه ۱۳۹۵ مشخص شده بود اما در حال حاضر شرکت رایتل تاریخ این سرویس را تا پایان شهریورماه تمدید کرده است. متقاضیان می‌ توانند با استفاده از این سرویس تا پایان شهریورماه ۱۳۹۵ با شماره بیمه درج شده در دفترچه تامین اجتماعی به مدت زمان محدودی با انتخاب و خرید هر یک از سیم ‌کارت‌ های رایتل از مزایای بسته آغازین آن بهره مند شوند.

در طرح ویژه تامین اجتماعی دارندگان سیم‌ کارت دائمی با امکان انتخاب شماره با ۵۰درصد تخفیف و بسته آغازین شش ماهه با نرخ ۶۰۰هزار ریال قابل خریداری می باشد همچنین دارندگان سیم کارت اعتباری نیز با بسته ویژه شش ماهه با نرخ ۲۰۰هزار ریال عرضه شده است.

باید بدانید که متنوع ترین تخفیف‌ های عرضه شده این طرح مربوط به سیم‌کارت دیتا می باشد. آن دسته از علاقمندان به خرید سیم ‌کارت دیتا می ­توانند این سیم‌ کارت را با تنوع بسته های اینترنتی شش ماهه و یکساله با ۵۰درصد تخفیف خریداری نمایند و در صورت تمایل به خریداری سیم ‌کارت‌های دیتا به همراه انواع مودم های رایتل نیز می­ توانند از ۱۰۴ تا ۲۴۶ هزار تومان تخفیف بهره مند شوند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید