زنگ شروع کار این هفته بورس توسط همراه اول زده شد

زنگ شروع کار این هفته بورس توسط همراه اول زده شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در سومین سالگرد عرضه سهام همراه اول در شرکت بورس اوراق بهادار تهران ، مراسمی در ساختمان بورس برگزار شد و زنگ شروع به کار نمادین بازار معامله های بورس توسط معاون مالی و تدارکاتی شرکت همراه اول ، "سید عباس نوربخش" به صدا درآمد. باید بدانید این شرکت خلاصه ای از عملکرد سه ساله خود را انتشار داده که در آن روند مناسبت عملیاتی کاملاً قابل مشاهده است.

همراه اول در بورس
در این مراسم نوربخش ضمن شرح دادن آخرین وضعیت مالی و شبکه اپراتور همراه اول این چنین گفت : در چند سال گذشته سهامداران به ما اعتماد کرده و ما با گسترش شبکه و بهبود عملکرد مالی ، جواب مناسبی به این اعتماد داده ایم. وی ادامه داد : ارزش بازار همراه اول در مدت زمان حضور در بورس ، معادل ۲۰۷درصد رشد کرده که میانگین آن در هر سال حدود ۳۵درصد می باشد. همچنین EPS سهام همراه اول نیز با توجه به افزایش سرمایه صورت گرفته ، صعودی بوده و برای سال آینده حدود ۷۱۵ تومان پیش بینی می گردد.

معاون مالی و تدارکاتی شرکت همراه اول ضمن اشاره به بهبود یافتن شاخص های مالی گفت : این موضوع در حالی اتفاق می افتد که این شرکت در چند سال اخیر حدود ده هزار میلیارد تومان در شبکه خود سرمایه گذاری کرده است. نوربخش در انتها با اشاره به رتبه شفافیت و اطلاع رسانی همراه اول این چنین گفت : اپراتور اول با رتبه ۱۳۳ در بورس آغاز به کار کرده و امسال به رتبه ۱۲ رسیده است و امیدواریم در سال آینده همراه اول جزو ۵ شرکت برتر بورس باشد.

باید بدانید که در این مراسم معاون ناشران و اعضای بورس شرکت بورس تهران ، "روح اله حسینی مقدم" ضمن تبریک به شرکت همراه اول به مناسبت سومین سال حضور در بورس گفت :‌ همراه اول ، سومین شرکت بزرگ بورسی در کشور می باشد و این شرکت  از نقد شوندگی و شفافیت مناسبی برخوردار است و امتیاز آن در دوره ‌ای که در فرابورس تهران فعالیت داشته مطلوب بوده و هم اکنون نیز از امتیاز ۱۰۰ ، امتیاز بالای ۹۰ را به خود اختصاص داده است.

حسینی با اشاره به کوشش شرکت همراه اول به بحث گزارشگری این چنین گفت : توصیه ما به کلیه سهامداران و سرمایه‌گذاران این است تا به موضوع گزارشگری توجه بیشتری داشته باشند.

جالب است دانید شرکت ارتباطات سیار ایران همراه در تاریخ  ۲۷ مرداد سال ۱۳۹۲ طبق هماهنگی های صورت گرفته شده و پس از بیش از ۲۷ ماه حضور در بازار فرابورس به جمع شرکت های بورسی پیوست و نرخ کشف شده هر سهم همراه در آن تاریخ ۴۲/۰۰۰ ریال به ازای هر سهم بوده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید