اپراتورهای مجازی صاحب سرشماره 0999 شدند

اپراتورهای مجازی صاحب سرشماره 0999 شدند

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند و به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، هم زمان با آغاز طرح ملی ترابردپذیری شماره های تلفن همراه ، اعلام شده که به غیر از ۱۹ موافقت اصولی صادر شده برای اپراتور های مجازی تلفن همراه ، ۳ موافقت اصولی دیگر نیز صادر گشته است. باید بدانید که شرکت رفاه ایرانیان ، شرکت مبنا و آسیاتک موفق گشتند مانند ۱۹ شرکتی که قبل از این موافقت اصولی دریافت کرده بودند ، مجوز اولیه را دریافت نمایند.

اپراتور مجازی
البته جالب است بدانید که تا به حال فقط ۶ شرکت موفق شده اند در این زمینه با اپراتورهای موبایل قرارداد امضا کنند و به زودی پروانه این شرکت ها در این زمینه صادر خواهد گشت. طبق مصوبه  کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ، شرکت های متقاضی برای عقد قرارداد اولیه با اپراتور های موبایل تنها تا تاریخ ۳ آبان سال ۱۳۹۵ فرصت دارند و تا تاریخ ۳ آذرماه ۹۵ نیز باید دومین قرارداد خود را ببندند. طبق گفته معاون رگولاتوری ، صادق عباسی شاهکوه سرشماره ۰۹۹۹ به اپراتورهای مجازی تلفن همراه اختصاص یافته است.

در انتها این نکته را یاد آور می شویم که اپراتورهای مجازی تلفن همراه می توانند بدون تجهیزات فیزیکی لازم برای سرویس دهی و با استفاده از تجهیزات دیگر اپراتورهای تلفن همراه کشور ، با برند خود به عرضه خدمات تلفن همراه به علاقمندان بپردازند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید