رونمایی از پرتال دریچه هفتم رایتل انجام شد

رونمایی از پرتال دریچه هفتم رایتل انجام شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور سوم کشور همواره نشان داده که علاقمند به هنر هفتم و حمایت از آن می باشد. از این رو در تاریخ ۱۷ مرداد سال ۱۳۹۵ پرتال دریچه هفت رایتل در موزه سینما در باغ فردوس رونمایی شد. این پرتال فقط از طریق اینترنت رایتل قابل رویت است. شایان ذکر است پرتال دریچه هفت پیش از این توسط رایتل معرفی شده بود.

پرتال دریچه هفت

در مراسم هم اندیشی تهیه ‌کنندگان سینما و شرکت‌ های دارای مجوز سامانه نمایش درخواستی (سند) با حضور و حمایت رایتل مورد بازدید اهالی هنر قرار گرفت و برگزار گردید. در این مراسم "ایوبی" معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی ، "ابطحی" مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری ، "شاهسواری" مدیرعامل خانه سینما و "موسوی" رییس هیات مدیره خانه سینما نیز حضور داشتند.

باید بدانید که بعد از اعطای مجوز سامانه VOD (سند) به ۷ شرکت از جمله شرکت خدمات ارتباطی رایتل ، این اپراتور از "پرتال دریچه هفت" خود رونمایی کرد. مشترکان رایتل با استفاده از سرویس دیتا و با تسهیلات مخصوص و به صورت کاملا رایگان می توانند از سرویس ویدیو درخواستی (VOD) که با اسم تجاری "دریچه هفت" رونمایی شده  بهره‌مند شوند. یعنی مشترکان برای خرید محتوا وجهی پرداخت نمی‌ کنند.

طبق این خبر دریچه هفت مجموعه ‌ای متنوع از فیلم ‌های سینمایی داخلی و خارجی ، سريال‌ های تلويزيونی ، مستندها و برنامه ‌های آموزشی را به مشترکان دوستدار فیلم و سینما عرضه می نماید که این محتواها در قالب ۹ گروه اجتماعی ، انیمیشن ، حادثه ای ، کمدی ، آموزش ، مستند ، رمانتیک ، داستانی و جنگی قابل دسترسی می باشد.

هم اکنون شرکت رایتل با آرشیوی پربار بالغ بر ۱۲/۰۰۰ محتوای ویدیویی نسبت به عرضه آن­ها با قیمت تعرفه کاهشی که به علت استفاده از بستر شبکه ملی اطلاعات و استفاده از پهنای باند داخلی می باشد به مشترکان خود اقدام می‌کند. از این پس دوستداران فیلم و سینما  با استفاده از سرویس دریچه هفت در بستــر سرویس دیتای رایتل می توانند به راحتی در هر موقعیت زمانی و مکانی به مجموعه ‌ای متنوع و جذاب از فیلم‌های ایرانی و خارجی دسترسی پیدا کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید