لحظه های جذاب المپیک ریو را با رایتل پیگیری کنید

لحظه های جذاب المپیک ریو را با رایتل پیگیری کنید

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با شروع مسابقات المپیک و پاره المپیک ریو ۲۰۱۶ ، اپراتور رایتل که حامی ورزشکاران فدراسیون های اعزامی کشور به این مسابقات می باشد نسبت به راه اندازی پرتال اختصاصی مسابقه ها اقدام نموده و برای مشترکین خود امکان مشاهده صحنه های جذاب و دیدنی المپیک را فراهم کرده است.

المپیک ریو
با استفاده از این پرتال شرایط سریع و آسانی برای دیدن لحظه های هیجان انگیز و دیدنی مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو برای مشترکان رایتل ایجاد شده است. از این رو مشترکان رایتل که علاقمند به ورزش می باشند می توانند با استفاده از پرتال مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶ لحظه های دیدنی این مسابقه ها را ببینند.

خاطر نشان می کنیم که هزینه تعرفه دسترسی به این سرويس  از محل بسته فعال هر مشترک (مصرفی يا آغازين) کم می شود و اگر مشترک هيچ بسته مصرفی يا آغازين فعالی نداشته باشد ، بهای استفاده از سرويس معادل تعرفه‌ معمولی به صورت خارج از بسته برای هر کيلوبايت مصرف ديتا ، از محل اعتبار هر مشترک کم می شود.

شایان ذکر است علاقمندان برای استفاده از این پرتال و تماشای صحنه های دیدنی و هیجان انگیز المپیک ریو می توانند از طریق اینترنت سیم کارت رایتل به آدرس زیر مراجعه نمایند.

پرتال المپیک ریو برای رایتلی ها

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید