معرفی سامانه اطلاع رسانی رومینگ رایتل

معرفی سامانه اطلاع رسانی رومینگ رایتل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، یکی از خدمات مهم اپراتورهای تلفن همراه ارائه خدمات رومینگ است. در میان اپراتورهای داخلی رومینگ بسیار خوب اجرا و پیاده سازی شده است. در راستای بهینه تر شدن این خدمت ، رایتل سرویسی را راه اندازی کرده است که با انتخاب کشور مقصد شما از تمامی هزینه های رومینگ آن مطلع می شوید.

رومینگ رایتل

همچنین رومینگ رایتل در حال حاضر با ۷۵ کشور برقرار می باشد و از این میزان امکان مکالمه بسیار ارزانتر با ۱۹ کشور توسط این اپراتور ایجاد شده است. مشترکان رایتل با استفاده از این سرویس می توانند در سفر به ۷۵ کشور که لیست آنها از طریق سامانه رومینگ رایتل قابل مشاهده است ، از خدمات سیم کارت خود که شامل مکالمه ، پیامک و دیتا استفاده نمایند. همچنین در ۶۵ کشور امکان استفاده از اینترنت نسل سوم تلفن همراه و در ۲ کشور امکان استفاده از نسل چهارم تلفن همراه (LTE) وجود دارد.

باید توجه داشته باشید که سرویس رومینگ رایتل از ماه های پایانی سال ۱۳۹۳ فعال شده و در طی همین مدت کوتاه رشد چشمگیری داشته که این رشد بدون کمک و استفاده از مشاورین خارجی صورت گرفته است.


نکات قابل توجه

۱- تعرفه های عرضه شده به ریال می‌باشند.
۲- قیمت ‌های عرضه شده بدون حساب شدن مالیات بر ارزش افزوده می ‌باشد.
۳- برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنظیمات رومینگ به صفحه راهنمای تنظیمات رومینگ در سایت رند مراجعه کنید.
۴- در زمان استفاده از این سرویس ، هزینه تماس بر مبنای دقیقه محاسبه می شود. به عبارتی برای تماس های کمتر از ۶۰ ثانیه ، هزینه یک دقیقه تماس محاسبه می‌ شود و مبنای محاسبه هزینه اینترنت هر ۵۰ کیلوبایت می­ باشد.
۵- روشن کردن گوشی در حالت رومینگ هزینه ای نخواهد داشت.



سامانه رومینگ رایتل



برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید