طرح ترابردپذیری اپراتورهای کشور آغاز شد

طرح ترابردپذیری اپراتورهای کشور آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در ماه های گذشته اخبار ترابرد پذیری اپراتورها جنجال فراوانی به پا کرده بود. این اخبار به شکل های مختلف اطلاع رسانی می شد و هنوز هیچ اپراتوری از تاریخ اجرای آن صحبتی نمیکرد تا اینکه ناگهان تمام اپراتورها خبر اجرای ترابرد پذیری را در سایت خود کار کردند.

برای استفاده و آشنایی بیشتر ، علاقمندان می توانند با مراجعه به صفحه ثبت نام (آزمایشی یا پیش ثبت نام) اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل و رایتل برای جا به جایی شماره های خود اقدام نمایند. باید بدانید که طرح ترابردپذیری شماره‌ های تلفن همراه به صورت آزمایش تجاری از امروز ۲۰ تیر ۱۳۹۵ به صورت هم ‌زمان در اپراتورهای تلفن همراه اجرا می گردد.

ترابردپذیری

از این رو در حال حاضر سه اپراتور همراه اول ، ایرانسل و رایتل فرم ‌هایی را برای ثبت ‌نام آزمایشی (پیش‌ ثبت نام) جهت اقدام به ترابردپذیری اپراتورهای دیگر به مقصد خودشان در اختیار کاربران اینترنتی قرار داده اند ، که این امر نشان دهنده شروع آزمایش تجاری ترابردپذیری شماره تلفن همراه در اپراتورهای سراسری کشور است.

شما می توانید لینک‌ فرم ‌های ترابردپذیری اپراتورهای تلفن همراه ویژه مشترکین همراه اول ، ایرانسل و رایتل را در لینک های زیر مشاهده نمایید :

ترابرد پذیری همراه اول

ترابرد پذیری ایرانسل

ترابرد پذیری رایتل


برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید