طرح ویژه تامین اجتماعی و رایتل رونمایی شد

طرح ویژه تامین اجتماعی و رایتل رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، پیش از این اخباری در مورد همکاری شرکت بیمه تامین اجتماعی با اپراتور سوم کشور را به اطلاع شما همراهان همیشگی رند رسانده ایم. حال مطلع گشتیم که رایتل به مناسبت روز تامین اجتماعی و بهزیستی در تاریخ ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ، سرویس مخصوصی را برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در نظر گرفته است که برای خرید سیم کارت ، بسته اینترنتی و مودم ارائه شده است.

رایتل تامین اجتماعی
این اقدام رایتل با هدف تشکر و قدردانی از شرکت تامین اجتماعی می باشد. باید بدانید که این اپراتور پیشنهادات فوق العاده ای را برای استفاده افراد عضو بیمه تامین اجتماعی در نظر گرفته است ، به طور مثال کاربران می توانند از خدمات نسل های ارتباطی شبکه تلفن همراه نسل سوم و نسل چهارم این اپراتور بهره مند شوند.

در این طرح متقاضیان می‌توانند با شماره بیمه درج شده در دفترچه تامین اجتماعی به مدت زمان محدود با انتخاب و خرید هر یک از سیم‌کارت‌ های رایتل از مزایای بسته آغازین آن استفاده نمایند. از این رو در طرح ویژه تامین اجتماعی سیم کارت دائمی با امکان انتخاب شماره با ۵۰ درصد تخفیف و بسته آغازین ۶ ماهه و قیمت ۶۰ هزار تومان قابل خریداری می باشد. همچنین در این طرح سیم کارت اعتباری نیز با بسته ویژه ۶ ماهه با قیمت ۲۰ هزار تومان عرضه شده است.

شایان ذکر است متنوع ترین تخفیف ‌های عرضه شده این طرح مربوط به سیم‌ کارت دیتا می باشد. علاقه مندان به خرید سیمکارت دیتا می ‌توانند این سیم‌ کارت را با تنوع بسته های اینترنتی ۶ ماهه و یکساله با ۵۰ درصد تخفیف خریداری نمایند و در صورت تمایل به خرید سیم‌ کارت های دیتا به همراه انواع مودم های رایتل نیز می ‌توانند از ۱۰۴ تا ۲۴۶ هزار تومان تخفیف بهره مند شوند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید