دومین مرکز خدمات رایتل در خراسان رضوی افتتاح شد

دومین مرکز خدمات رایتل در خراسان رضوی افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، داشتن مراکز خدماتی و فروش در مکان های مختلف جهت راحتی بیشتر مشترکین یکی از امور مهم هر اپراتور است. در این راستا رایتل مرکز فروش محصولات و عرضه خدمات خود را در هر استانی راه اندازی می کند تا عرضه سرویس های حضوری و بدون واسطه در هر استانی ، برای مشترکین خود فراهم باشد.

رایتل مشهد
حال باید به اطلاع برسانیم که شرکت رایتل اقدام به افتتاح دومین مرکز فروش محصولات و عرضه خدمات رایتل در استان خراسان رضوی و در شهر مشهد زده است. شهروندان عزیز مشهدی می توانند به صورت حضوری به این مرکز مراجعه نمایند. آدرس این مرکز در خیابان دانشگاه روبروی سینما هویزه می باشد و همه محصولات و سرویس های رایتل و همچنین خدمات بعد از فروش آن را عرضه می کند و امکان تست همه خدمات و اینترنت پرسرعت این اپراتور نیز در این مرکز ایجاد شده است.

گفتنی است فروش انواع سیمکارت رایتل ، انواع بسته های اینترنتی ، انواع مودم ، انواع آنتی ویروس ، تعویض سیم کارت ، تغییر مالکیت ، اصلاح مشخصات ، تنظیمات تلفن همراه و فعالسازی سیم ‌کارت در این مرکز امکان پذیر می باشد.

در انتها این نکته را یادآور می شویم که ساعت کاری دومین مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات مشهد در تمام روزهای هفته از ساعت ۸ صبح تا ۲۲:۳۰ می ‌باشد.
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید