مراسم قرعه شانزدهمین دوره لیگ برتر با حضور همراه اول برگزار شد

مراسم قرعه شانزدهمین دوره لیگ برتر با حضور همراه اول برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با نزدیک شدن به فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران ، شرکت همراه اول به عنوان حامی فدراسیون و تیم های پر طرفدار لیگ در مراسم قرعه کشی مربوط به لیگ برتر حضور یافت.

لیگ شانزدهم

همان طور که می دانید مراسم قرعه کشی شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با نام "جام خلیج فارس" در تاریخ ۲۲ تیر ۱۳۹۵ در حضور رئیس فدراسیون فوتبال "مهدی تاج" ، معاون بازاریابی و فروش همراه اول "محمدمهدی عطوفی" ، نمایندگان باشگاه ها ، تعدادی از مربیان ، بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال کشور در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید.

شرکت همراه اول با شعار های حامی اول ورزش کشور ، بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در هر دو حوزه مکالمه و اینترنت همراه و رتبه اول اپراتورهای تلفن همراه کشور ، امانتدار اطلاعات شخصی مشترکان در مراسم حضور داشت و توسط رییس فدراسیون فوتبال مورد قدردانی قرار گرفت.

این مراسم به طور مستقیم از شبکه سه سیما پخش شد و مهدی تاج ضمن تشکر از همراه اول به عنوان حامی اول ورزش کشور این چنین گفت : ورزش فوتبال با هیچ پدیده ای قابل قیاس نیست و av;j همراه اول با این حمایت ، به غیر از در اختیار گذاشتن امکانات خود ، باعث رشد فوتبال کشور هم می گردد.

تاج

همچنین معاون بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات سیار ایران محمد مهدی عطوفی با بیان اینکه همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و خاورمیانه ، یک سرمایه ملی می باشد ، گفت : این شرکت وظیفه خود می داند با تمام توان از ورزش کشور حمایت کند.

عطوفی خاطر نشان کرد : شرکت همراه اول علاوه بر اسپانسری فدراسیون های والیبال ، فوتبال و بسکتبال و همچنین تیم های فوتبال استقلال ، پرسپولیس و تراکتورسازی ، آمادگی حمایت از سایر تیم ها را نیز دارد و همچنین با راه اندازی باشگاه هواداری ، هواداران می توانند علاوه بر حمایت از تیم های محبوب خود ، بدون واسطه با مسؤولان تیم های مورد علاقه خود نیز در ارتباط باشند و اخبار و اطلاعات تیم ها با سرعت و دقت بیشتری در اختیار آنها قرار می گیرد.


در پایان این مراسم ، قرعه کشی لیگ برتر با حضور دو پیشکسوت فوتبال حمید استیلی و جواد زرینچه انجام و برنامه برگزاری بازی های لیگ مشخص گردید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید