تخفیف بیشتر برای حجاج توسط همراه اول

تخفیف بیشتر برای حجاج توسط همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، همانطور که قبلا در خبر تخفیف همراه اول ویژه مسافران خانه خدا اطلاع رسانی شد همراه اول برای حجاج و مسافران خانه خدا تخفیف ویژه ای در نظر گرفته بود. اکنون با نزدیک شدن به روزهای شروع مراسم حج ، همراه اول این تخفیف را افزایش داده و در بین سایر اپراتورها پایین ترین نرخ را به خود اختصاص داده است. بنابراین از ابتدای مهرماه ۱۳۹۳ حجاج می توانند فقط با دقیقه ای ۵۵۰ تومان با کشور تماس داشته باشند.

موبایل در حج

با احتساب این تخفیف نرخ تعرفه سیم کارت های همراه اول برای تماس از عربستان به ایران دقیقه ای ۵۵۰ تومان ، برای تماس های ورودی از ایران دقیقه ای ۷۰۰ تومان و برای ارسال پیامک ۲۰۰ تومان اعلام شده است. شایان ذکر است در تخفیفی که در مرحله اول اعلام شده بود ، تماس از کشور عربستان با ایران دقیقه ای ۶۰۰ تومان بود که با کسر ۵۰ تومان به ۵۵۰ تومان رسیده است.

خانه خدا

از جمله امتیازات و ویژگی های سیم کارت های همراه اول در سفر حج امسال که توسط خود شرکت اعلام شده است ، می توان به انتقال راحت و رایگان شارژ و همچنین دریافت رایگان پیامک اشاره نمود. همچنین شرکت همراه اول به شایعات مربوط به هزینه اولیه برای رومینگ در سیم کارت های همراه اول واکنش نشان داده و اعلام نموده است که روشن کردن سیم کارت های همراه اول در کشور عربستان هیچ گونه هزینه ای برای مشترکین ندارد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید