روش جدید اینستاگرام برای نمایش تصاویر
به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در زندگی امروزه شاهد رشد و تنوع در همه برنامه های دیجیتالی و پیشرفت تکنولوژی و فناوری هستیم همچنین در دنیای امروز شبکه های اجتماعی جزئی جدا نشدنی از زندگی مردم شده و رقابت در این اپلیکیشن های مختلفن باعث جذابیت و پیگیری بیشتر مخاطبان به شبکه های اجتماعی جدید تر می گردد.
در دو سال گذشته شاهد رشد روز افزون کاربران در شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده ایم ، این شبکه اجتماعی برای بهتر شدن و پیشرفت دست به تغییراتی زده و به تازگی به طور رسمی اعلام کرده که برای نمایش تصاویر و ویدیو های کاربران ، از الگوریتم جدیدی استفاده خواهد کرد و این الگوریتم به جای نمایش تصاویر به ترتیب تاریخ انتشار ، آنها را به ترتیب محبوبیت برای کاربر نمایش میدهد.
در ماه مارس سال جاری میلادی این شرکت اعلام کرد قصد دارد تغییرات جدیدی در الگوریتم نمایش تصاویر اجرا نماید. کاربران معروف اینستاگرام مانند بازیگران و خوانندگان ، از این تصمیم اینستاگرام استقبال نکرده و از این که تصاویرشان همیشه بعد از تصاویر محبوب کاربران برای آنها نمایش داده شود ، هراس داشتند ، از این رو اکثر حساب های معروف این شبکه اجتماعی از فالورهای خود خواستند تا قابلیت ارسال اعلام
(Push Notification) را برای حساب آنها فعال نمایند همچنین اعتراضات گسترده ای با هشتگ های مختلف مانند #TurnMeOn و #LetsStayTogether در این شبکه اجتماعی اتفاق افتاد و بعد از مدتی نیز این طور به نظر میرسید که اینستاگرام از تصمیم خود منصرف شده است.
اما بعد از گذشت چندین هفته از این جریانات ، شبکه اجتماعی محبوب کاربران دنیای سوشیال نتورک ، تصمیم گرفته تا طرح خود را عملی سازد و بر اساس الگوریتم جدید ، فید با استفاده از یک سیستم یادگیری ماشینی ، تصاویری که برای کاربر جذابتر است را بالاتر از تصاویر دیگر نمایش میدهد.
باید بدانید که این سیستم به این صورت عمل میکند که اگر شما محتوای اکانتی در اینستاگرام را بیش از بقیه دوست داشته باشید و تصاویر آن حساب را بیش از بقیه لایک نمایید ، محتوای آن اکانت جلوتر از محتوا های دیگر برای شما نمایش داده می شود ،این الگوریتم میتواند کاربران را از شر محتوا های تبلیغاتی که حسابهای مختلف با تعداد بالا در روز منتشر می کنند خلاص کند یا حداقل این تبلیغات را بعد از تصاویر محبوب کاربران برای آنها نمایش دهد البته الگوریتم جدید بسیار شبیه به الگوریتم فیسبوک است اما این جریان عجیب نیست چرا که اینستاگرام یکی از زیر مجموعههای فیسبوک می باشد.
اینستاگرام در پستی وبلاگی عنوان کرده که کاربران پس از اجرای الگوریتم جدید ، با اشتیاق بیشتری در این شبکه فعالیت می کنند و عکس های بیشتری را نسبت به قبل لایک میکنند ، البته باید به این نکته اشاره کرد که کاربران بعد از اجرای این الگوریتم بیش از قبل از قابلیت Push Notification استفاده میکنند.
جالب است بدانید که اینستاگرام چندین هفته پیش در توییتی اعلام کرده بود که تغییرات در حال آزمایش هستند و در حال حاضر تغییری روی فید کاربران اتفاق نخواهد افتاد اما حالا این شبکه اجتماعی بدون اطلاع قبلی تغییری اساسی را اعمال کرده و کاربران ناراضی زیادی با اشتراک دوباره توییت چند ماه پیش اینستاگرام ، اعتراض خود را به این حرکت نشان داده اند ، باید منتظر ماند تا دید شرکت اینستاگرام این تغییر را برای همیشه اجرایی می کند و یا تنظیمات این شبکه را به حالت قبلی بر می گرداند.
در دو سال گذشته شاهد رشد روز افزون کاربران در شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده ایم ، این شبکه اجتماعی برای بهتر شدن و پیشرفت دست به تغییراتی زده و به تازگی به طور رسمی اعلام کرده که برای نمایش تصاویر و ویدیو های کاربران ، از الگوریتم جدیدی استفاده خواهد کرد و این الگوریتم به جای نمایش تصاویر به ترتیب تاریخ انتشار ، آنها را به ترتیب محبوبیت برای کاربر نمایش میدهد.
در ماه مارس سال جاری میلادی این شرکت اعلام کرد قصد دارد تغییرات جدیدی در الگوریتم نمایش تصاویر اجرا نماید. کاربران معروف اینستاگرام مانند بازیگران و خوانندگان ، از این تصمیم اینستاگرام استقبال نکرده و از این که تصاویرشان همیشه بعد از تصاویر محبوب کاربران برای آنها نمایش داده شود ، هراس داشتند ، از این رو اکثر حساب های معروف این شبکه اجتماعی از فالورهای خود خواستند تا قابلیت ارسال اعلام
(Push Notification) را برای حساب آنها فعال نمایند همچنین اعتراضات گسترده ای با هشتگ های مختلف مانند #TurnMeOn و #LetsStayTogether در این شبکه اجتماعی اتفاق افتاد و بعد از مدتی نیز این طور به نظر میرسید که اینستاگرام از تصمیم خود منصرف شده است.
اما بعد از گذشت چندین هفته از این جریانات ، شبکه اجتماعی محبوب کاربران دنیای سوشیال نتورک ، تصمیم گرفته تا طرح خود را عملی سازد و بر اساس الگوریتم جدید ، فید با استفاده از یک سیستم یادگیری ماشینی ، تصاویری که برای کاربر جذابتر است را بالاتر از تصاویر دیگر نمایش میدهد.
باید بدانید که این سیستم به این صورت عمل میکند که اگر شما محتوای اکانتی در اینستاگرام را بیش از بقیه دوست داشته باشید و تصاویر آن حساب را بیش از بقیه لایک نمایید ، محتوای آن اکانت جلوتر از محتوا های دیگر برای شما نمایش داده می شود ،این الگوریتم میتواند کاربران را از شر محتوا های تبلیغاتی که حسابهای مختلف با تعداد بالا در روز منتشر می کنند خلاص کند یا حداقل این تبلیغات را بعد از تصاویر محبوب کاربران برای آنها نمایش دهد البته الگوریتم جدید بسیار شبیه به الگوریتم فیسبوک است اما این جریان عجیب نیست چرا که اینستاگرام یکی از زیر مجموعههای فیسبوک می باشد.
اینستاگرام در پستی وبلاگی عنوان کرده که کاربران پس از اجرای الگوریتم جدید ، با اشتیاق بیشتری در این شبکه فعالیت می کنند و عکس های بیشتری را نسبت به قبل لایک میکنند ، البته باید به این نکته اشاره کرد که کاربران بعد از اجرای این الگوریتم بیش از قبل از قابلیت Push Notification استفاده میکنند.
جالب است بدانید که اینستاگرام چندین هفته پیش در توییتی اعلام کرده بود که تغییرات در حال آزمایش هستند و در حال حاضر تغییری روی فید کاربران اتفاق نخواهد افتاد اما حالا این شبکه اجتماعی بدون اطلاع قبلی تغییری اساسی را اعمال کرده و کاربران ناراضی زیادی با اشتراک دوباره توییت چند ماه پیش اینستاگرام ، اعتراض خود را به این حرکت نشان داده اند ، باید منتظر ماند تا دید شرکت اینستاگرام این تغییر را برای همیشه اجرایی می کند و یا تنظیمات این شبکه را به حالت قبلی بر می گرداند.