نسل سوم اینترنت همراه اول در آبادان و خرمشهر

نسل سوم اینترنت همراه اول در آبادان و خرمشهر

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت همراه اول طرح نسل سوم سیم کارت های همراه را در شهرهای آبادان و خرمشهر اجرا و این مناطق را تحت پوشش این شبکه قرار داد. این خبر در مراسم جشن نوسازی شبکه تلفن همراه استان خوزستان و به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط مدیر عامل همراه اول اعلام شد. گفتنی است شهر اهواز نیز قبلا تحت پوشش خدمات 3G قرار گرفته بوده است.

مهندس صدوقی

مهندس صدوقی هزینه های نوسازی شبکه همراه استان خوزستان را حدود ۱۲۲میلیارد تومان اعلام کرده و افزود اکنون خوزستان بیش از ۳/۳۰۰/۰۰۰ هزار استفاده کننده از خدمات و سیم کارت های همراه اول را دارد و ۱۲۸۸ سایت BTS در این استان راه اندازی شده است تا مشترکین این استان هیچ گونه کمی و کاستی را حس نکنند. همچنین وی افزود تمامی شهرها و بیش از ۹۰درصد روستاهای استان خوزستان تحت پوشش شبکه همراه اول هستند.

همراه اول

در این مراسم وحید صدوقی مدیر عامل همراه اول اعلام کرد تا اتمام سال ۱۳۹۳ حدود ۶هزار سایت مرتبط با نسل سوم در سراسر کشور تحت پوشش خدمات 3G قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل همراه اول در ادامه این مراسم خبر از اجرای طرح "سیم کا" در استان خوزستان را داد و افزود : در این طرح سیم کارت های اعتباری همراه اول با قیمت ۲۰۰۰تومان و با اعتبار اولیه ۱۰۰۰ تومان در سطح استان توزیع خواهد شد. همچنین وی اعلام داشت به مناسبت هفته دفاع مقدس و در روزهای دوم و سوم مهر ۱۳۹۳ در ۵۰ منطقه از شهرهای خرمشهر ، اهواز و آبادان سیم کارت های اعتباری رایگان پخش خواهد شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید