فروش اقساطی گوشی های شیائومی توسط همراه اول

فروش اقساطی گوشی های شیائومی توسط همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در چند ماه گذشته خبری مبنی بر آغاز همکاری میان شرکت همراه اول و شرکت شیائومی را به اطلاعتان رساندیم. حال اپراتور اول کشور در اقدامی جدید ، فروش ویژه و اقساطی تلفن های هوشمند با اقساط یک ساله به همراه میزان مشخصی اعتبار (مکالمه ، پیام کوتاه و دیتا) را آغاز کرده است.

موبایل قسطی

توجه داشته باشید برای مشاهده جزییات بیشتر و همچنین مشخصات گوشی های شیائومی باید به سایت همراه اول مراجعه نمایید. برای سهولت در پیدا کردن لینک مطلب مورد نظر می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

شیائومی


قوانین خرید نقدی

مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری برای خریداری نقدی می توانند به شماره ۸۰۱۸ عدد ۲۲ را پیامک نمایند و یا به فروشگاه های همراه و فروشگاه آنلاین همراه اول مراجعه کنند.



قوانین خرید اقساطی

مشترکین سیم کارت های دائمی تهران با کد شماره ۱ تا ۵ و در شهرستان با کد ۱ ، بدون نیاز به ضامن می توانند گوشی مورد نظر را خریداری نمایند و براساس اعتبار داده شده و در طول یکسال میزان اقساط خود را ببندند. گفتنی است شیوه اعتباردهی براساس ارزش مشترک برای هر فرد متفاوت می باشد و در هنگام خرید اعلام می گردد.



قوانین بسته ها

۱- از طریق شماره گیری #۳۶۰*۱۰* می توان میزان مصرف هر یک از قسمت های بسته را مشاهده نمود.

۲- مدت زمان بسته های یکساله برابر با دوره اقساط وام است.

۳- حجم مکالمه ، پیام کوتاه و دیتا موجود در بسته ها به صورت ماهیانه است یعنی هر ماه میزان مشخصی مکالمه ، پیام کوتاه و دیتا به افراد تا یکسال اختصاص می یابد.

۴- در حین استفاده از بسته های همراه گوشی هوشمند می توان از دیگر بسته های تشویقی مانند بسته های نوترینو استفاده نمود.

۵- بعد از تمام شدن حجم هر قسمت از بسته (برای مثال دیتا قبل از تمام شدن مکالمه و پیام کوتاه) قبل از تمام شدن دوره ماهانه ، مصرف آن قسمت به صورت مصرف آزاد محاسبه می گردد.

۶- میزان حجم باقی مانده ماه پیش به ماه بعد منتقل نمی گردد.

۷- با تمام شدن هریک از قسمت های بسته این امر از طریق پیام کوتاه به اطلاع مصرف کننده می رسد.

        
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید