معرفی برنامه های نسیم و اقرأ توسط ایرانسل

معرفی برنامه های نسیم و اقرأ توسط ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور دوم کشور با شروع ماه مبارک رمضان از دو اپلیکیشن مذهبی خود با اسامی "نسیم" و "اقرا" رونمایی کرد. نرم افزار کاربردی نسیم یک سامانه جامع مذهبی است که به عنوان بانک محتواهای مذهبی به طور رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است.

برنامه رمضان
از خصوصیات این نرم‌افزار می ‌توان به دسترسی به متن کامل قرآن کریم با امکان تلاوت و قابلیت پخش تک آیه و کل سوره ‌ها و همچنین امکان پخش تلاوت عربی و فارسی با قرائت بیش از ۱۵ قاری مطرح دنیا ، امکان نشانه گذاری و جست و جو ، امکان خرید از فروشگاه محصولات فاخر فرهنگی (کتاب الکترونیک ، پوستر ، مداحی و غیره...) با استفاده از امتیازات کسب شده در برنامه و یا از طریق حساب کاربری ایرانسلی ، امکان به اشتراک ‌گذاری عکس‌ های رمضانی با دوستان و دنبال کردن مطالب و افراد و نظر دادن در مورد مطالب مختلف ، دسترسی به بانک متنی ، صوتی و ویدئویی دعاهای گوناگون مذهبی به‌ خصوص دعاهای ماه مبارک رمضان ، قابلیت جست ‌و جو در محتوای به اشتراک گذاری شده توسط دوستان ، قابلیت جست‌ و جو در بین کاربران ، سیستم امتیازدهی بر اساس تعامل کاربر با برنامه و دیدن همه خدمات ارزش افزوده مذهبی ایرانسل اشاره کرد.

نام دیگر اپلیکیشن مذهبی ایرانسل سامانه آموزش الکترونیکی "اقرأ" می باشد. در این برنامه که به عنوان اولین پایگاه آموزش علوم و مهارت های قرآنی معرفی گشته ، با استفاده از بهترین منابع و استادان با تجربه ، زمینه یادگیری بهتر و راحت تر مهارت ‌های قرآنی برای عموم فراهم شده است.
جالب است بدانید که این سامانه با به کارگیری تازه ترین ابزارها و جذاب ‌ترین شیوه ‌های آموزشی ، شرایط یادگیری مهارت ‌ها و علوم قرآنی را ایجاد می کند ، تا قشر های مختلف و گروه ‌های متفاوت سنی بتوانند آگاهی و مهارت ‌های قرآنی خود را گسترش دهند.

شایان ذکر است در این نرم افزار دوره‌ های آموزشی در زمینه‌های علوم قرآنی ، تدبر در قرآن ، زبان قرآن ، حفظ و قرائت قرآن کریم پیش‌بینی شده و از امکانات آموزشی آن می‌توان به ارزیابی و تعیین سطح داوطلبان ، دروس چندرسانه‌ای ، تعاملی و جذاب ، جلسات آنلاین آموزشی و امکان ارتباط مستمر با استادان ، آزمون ‌های مرحله ‌ای و دوره‌ای ، تحقیق‌ ها و فعالیت ‌های آموزشی ، کتابخانه الکترونیکی ، امکان تعریف دوره‌های آموزشی جدید توسط کاربران و صدور گواهینامه پایان هر دوره اشاره کرد.

علاقمندان می توانند برای دریافت اپلیکیشن های نسیم و اقرأ به فروشگاه نرم افزار های کاربردی چارخونه مراجعه نمایند. همچنین دریافت این برنامه ها با ارسال عدد ۱ به شماره ۲۰۰۰۱۰۳۰ نیز ممکن می باشد.

لازم به ذکر است برنامه معرفی شده برای سیستم عامل اندروید می باشند.


دانلود برنامه نسیم

دانلود برنامه اقرا



برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید