سیم کارت دانش آموزی همراه اول با نام انارستان

سیم کارت دانش آموزی همراه اول با نام انارستان

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت همراه اول در سال گذشته سیم کارت کودک خود را با نام درسا به عموم معرفی نمود که با استقبال مسئولین و مشترکان مواجه شد. در حال حاضر اپراتور اول کشور از سیم کارت جدیدی مخصوص دانش آموزان با نام "انارستان" رونمایی کرده است که با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

انارستان
سیم ‌کارت انارستان ، سیم‌کارتی اعتباری می باشد که برای مجموعه دانش ‌آموزان ایرانی و پاسخ به نیازها و خواسته های آنها طراحی گشته و برای اولین بار در کشور عرضه می شود. این سیم‌ کارت به غیر از پوشش دادن همه نیازهای مکالمه و پیام کوتاه دانش آموزان ، امکان استفاده از فضای اینترنتی سالم و امن ، متناسب با سن آنها را نیز فراهم می‌کند.

دانش آموزان می ‌توانند بسته ‌های اینترنتی انارستان را خریداری کرده و از اینترنت امن و پرسرعت نسل سوم آن استفاده کنند و شرایط وصل شدن به دنیای بزرگی از برنامه ‌های جذاب و مفید مخصوص نوجوان را داشته باشند.

شایان ذکر است که تعرفه های مکالمه و پیام کوتاه سیم‌ کارت های انارستان (دانش آموزی) شبیه سیم‌ کارت های اعتباری همراه اول می باشد و دانش ‌آموزان می توانند از همه بسته ‌هایی که برای سیم ‌کارت های اعتباری همراه اول عرضه می گردد (بسته‌های مکالمه و پیام کوتاه) استفاده نمایند.



خصوصیات سیم‌ کارت انارستان (دانش ‌آموزی)

۱- سیم ‌کارت ها دارای شارژ اولیه ۵۰۰ تومانی هستند.
۲- بعد از فعالسازی سیم‌ کارت ، یک بسته خوش ‌آمدگویی شامل ۱ گیگابایت اینترنت پر سرعت 3G ، بیست دقیقه مکالمه و ۲۰۰ عدد پیام کوتاه برای دانش آموزان عزیز فعال می‌ گردد.
۳- تمامی بسته ‌های پیام کوتاه و طرح ‌های تشویقی ویژه سیمکارت‌ های اعتباری همراه اول برای سیمکارت انارستان (دانش آموزی) نیز قابل فعالسازی می باشند.
۴- دانش‌آموزان عزیز امکان مکالمه و ارسال پیام کوتاه در سرتاسر ایران با تعرفه مشابه سیم ‌کارت های اعتباری همراه اول را دارند.
۵- سرویس اینترنت پاک پرسرعت 3G ، به طور اتوماتیک برای این سیم‌ کارت فعال می باشد.
۶- دانش‌آموزان گرامی با خریداری سیم‌ کارت انارستان (دانش‌آموزی) ، شرایط استفاده از سرویس ‌ها و نرم افزارهای انارستان را خواهند داشت. این سرویس ‌ها شامل مشاوره آنلاین ، رایا مدرسه ، کتابخانه دیجیتال ، فروشگاه محتوای درسی ، آزمون آنلاین ، مشاوره هوشمند تلفنی و غیره ... هستند.


علاقمندان برای فعالسازی این سیم ‌کارت‌ باید با در دست داشتن کارت و یا کد فعالسازی سیم‌ کارت ، تصویر کارت ملی والد (پدر یا مادر) و تصویر شناسنامه نوجوان به مراکز و دفاتر همراه اول مراجعه کرده و با فعالسازی سیم ‌کارت از سرویس های گوناگون دانش آموزی و  اینترنت پرسرعت نسل سوم استفاده نمایند.



شیوه دریافت کد فعالسازی

دریافت کد فعالسازی به یکی از روش های زیر به انتخاب کاربر امکان پذیر می باشد :

۱- ارسال پیام کوتاه (با ارسال کد ۲۲۵ به شماره ۳۰۰۰۶۸۶۰ و سپس کد فعال‌سازی برای شما پیامک خواهد شد)

۲- کارت ‌های فعالسازی چاپ شده دارای کد فعالسازی سیم‌ کارت.

۳- پوکه سیم‌ کارت دارای کد فعالسازی سیم ‌کارت.



بسته خوشامدگویی

برای استفاده از بسته خوشامدگویی سیم‌کارت انارستان باید در مدت زمان یک ماه بعد از دریافت سیم‌ کارت و فعالسازی ،  آن را به بهای مساوی یا بیشتر از ۱۰/۰۰۰تومان شارژ نمایید و در این صورت یک بسته هدیه یک ماهه شامل ۱ گیگابایت دیتای پر سرعت 3G ، بیست دقیقه مکالمه درون شبکه و ۲۰۰ عدد پیامک برای شما فعال می گردد.

باید بدانید که شرایط خریداری بسته‌ های دیتای ویژه با نام  "اینترنت پاک" مخصوص انارستان برای دانش ‌آموزان گرامی فراهم گردیده است.

- اینترنت با حجم ۱.۵ گیگابایت برای یکماه ۱۰/۰۰۰ تومان

- اینترنت با حجم ۴ گیگابایت برای یکماه ۱۵/۰۰۰ تومان



درگاه ‌های ارتباطی سیم ‌کارت انارستان (دانش‌آموزی)

دانش آموزان عزیز ، می توانند با شماره‌گیری کدهای زیر ، از انواع بسته ‌های اینترنت پرسرعت نسل سوم مطلع شده و آنها را خریداری و یا لغو نمایند و یا از حجم و زمان باقیمانده از بسته دیتای خود مطلع گردند. کدهای مربوطه در جدول زیر قابل مشاهده می باشد.


نکته

- برای فعال سازی سرویس اینترنت سیم کارت انارستان باید کد دستوری #۲۳۱*۱۰* را شماره گیری کرده و یا یک پیام کوتاه به شماره ۸۰۸۸ ارسال نمایید.

- برای دریافت تنظیمات اینترنت سیم کارت انارستان باید نوع و مدل تلفن همراه یا شماره سریال گوشی (IME) را از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۰۰۸ فرستاده و تنظیمات مربوط را دریافت نمایید. گفتنی است در صورت نداشتن شماره سریال ۱۰ رقمی گوشی خود ، برای مشاهده آن ، باید از کد میانبر #۰۶* استفاده نمایید.

- برای فعال کردن بسته اینترنتی سیم کارت انارستان باید کد دستوری #۱۰۰* را شماره گیری کرده و از طریق زیر منوی "بسته های دیتای انارستان" ، "اینترنت پاک" را انتخاب نمایید.

- باید توجه داشته باشید که پیش فرض تنظیمات تلفن هوشمند شما باید بر روی استفاده از 3G یا 4G تنظیم شده باشد.

- شایان ذکر است تعرفه ‌های مکالمه و پیام کوتاه سیمکارت‌ های دانش‌ آموزی انارستان همانند سیم ‌کارت ‌های اعتباری همراه اول می باشد و برای اطلاع از این تعرفه ‌ها می‌توانید به سایت همراه اول مراجعه نمایید.

             
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید