پیامک قاتل رانندگان بی احتیاط

پیامک قاتل رانندگان بی احتیاط

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، ارسال و دریافت پیامک در حین رانندگی می توانند حوادث غیرقابل جبرانی را در پی داشته باشد. از این رو همواره سعی می شود تا با اطلاع رسانی و راهکارهای امنیتی جلوی اینگونه حوادث را گرفت. شاید جریمه کردن افرادی که به عنوان راننده از موبایل خود استفاده می کنند راهکار نسبتا مناسبی باشد اما این راه حل نیاز به بودن یک نیروی پلیس در هنگام ارتکاب جرم دارد.

پیامک خطرناک

کمتر کسی را می توان یافت که دوربین های کنترل سرعت را ندیده باشد و اکثر ما با این نوع دوربین ها آشنایی داریم. شرکت ComSonics در حال ساخت دوربینی برای کنترل پیامک است. کار این دوربین به این شکل است که پس از عبور خودرو ، امواج مربوط به پیامک بررسی شده و مشخص می شود که در خودروی مورد نظر پیامک ارسال یا دریافت می شود یا خیر. البته این طرح فراز و نشیب های فراوانی را طی می کند و همچنان در دست مطالعه و تست می باشد. اما وجود چنین دستگاه هایی می تواند به کمک جان انسان ها بیاید.

ComSonics Logo

لوگوی شرکت ComSonics به همراه دستگاه شناسایی دریافت یا ارسال پیامک در خودرو

در هر صورت چه چنین دستگاه هایی تولید شود یا نشود به شما پیشنهاد می کنیم در هنگام رانندگی از تلفن های همراه خود استفاده نکنید. هر چند که تلفن همراه یک وسیله ضروری و کارآمد در زندگی روزمره ما به حساب می آید اما همین دستگاه در برخی مواقع ، به خصوص هنگام رانندگی می تواند بسیار خطرساز باشد. استفاده از برخی امکانات گوشی های تلفن همراه مانند ارسال یا خواندن پیامک نیاز به تمرکز دارد که در هنگام رانندگی بسیار خطرناک است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید