پیاده روی مخصوص برای معتادان پیامک

پیاده روی مخصوص برای معتادان پیامک

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، بسیاری از مردم جهان امروزی به نوعی وابسته به تلفن همراه خود هستند به شکلی که حتی در خیابان و هنگام رانندگی هم نمی توانند سر از گوشی خود بلند کنند. این مسئله در بسیاری از مواقع ممکن است دردسرساز و یا حتی خطرساز شود ، اما دوستداران و طرفداران تلفن های همراه به نکات ایمنی توجه چندانی نمی کنند. در همین رابطه یک محقق آمریکایی به نام دکتر دیوید شیفلد تحقیقاتی بر روی ۱۰۶ نفر از استفاده کنندگان تلفن های همراه انجام داده است و به این نتیجه رسیده است که در ۱۶ درصد از آنها مشکلات رفتاری وجود دارد.

مسیر ویژه پیامک

گفته می شود افرادی که به هر نحوی وابستگی به تلفن همراه خود دارند ، به نوعی معتاد شناخته شده و اغلب مشکلات رفتاری دارند. این مشکلات در زندگی شخصی آنها تاثیر منفی داشته و ممکن حتی نتوانند یک روز را بدون تلفن همراه خود سر کنند.

مسیر معتادان SMS

اما در این رابطه در یکی از شهرهای کشور چین ، یک نوآوری جالب و تحسین بر انگیز انجام شده است. در شهر چونگ کینگ که در غرب کشور چین واقع شده است ، یک پیاده روی مخصوص معتادان گوشی های تلفن همراه ساخته شده است که شباهت زیادی به راه های دوچرخه رو دارد. این مسیر که دارای خط کشی ها و علائم راهنمایی مختلفی است ، عابرانی که بیش از حد از موبایل خود استفاده می کنند و یا همیشه در حال ارسال پیامک یا ارسال پیام به دوستان خود هستند را از خطرات مختلف مانند تصادفات و برخورد با دیگران در امان می دارد. این مسیر به صورت آزمایشی در این شهر اجرا شده است و در صورت استقبال در شهرهای دیگر چین نیز اجرا می شود.

فیلم مربوط به خبر احداث پیاده روی مخصوص استفاده کنندگان موبایل

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید