طرح های پیشنهادی برای افزایش تعرفه تلفن ثابت

طرح های پیشنهادی برای افزایش تعرفه تلفن ثابت

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، همان طور که اطلاع دارید وزیر ارتباطات از بالا رفتن تعرفه مکالمه داخل استانی و حق متصل شدن تلفن ثابت در ماه آینده خبر داده بود اما یک مقام مسئول در مخابرات جزئیات پیشنهاد در این رابطه را توصیف کرد.

تعرفه مخابرات
داود زارعیان درباره اعلام وزیر ارتباطات مبنی بر افزایش تعرفه ‌های تلفن ثابت در ماه آینده این چنین گفت: قبل از این شرکت مخابرات برای تغییر دادن تعرفه تلفن ثابت ، سه پیشنهاد به کمیسیون تنظیم مقررات عرضه کرده بود که با توجه به نظر وزیر ارتباطات این چنین به نظر می رسد که این سه پیشنهاد در کمیسیون در حال بررسی می باشد. همچنین وی در مورد سه پیشنهاد مخابرات گفت: پیشنهاد اول افزایش آبونمان و پیشنهاد دوم افزایش توأمان تعرفه آبونمان و تعرفه مکالمه می باشد.

سخنگوی شرکت مخابرات در مورد پیشنهاد سوم این چنین گفت: در پیشنهاد سوم نیز تعریف هزینه آبونمان ثابت و مکالمه آزاد مطرح شده که در این بسته مشترک روستایی با پرداخت ۳۰۰۰تومان ، مشترک شهری با پرداخت ماهانه ۷۰۰۰تومان و مشترکین در کلان شهرها با پرداخت ماهانه ۱۰/۰۰۰تومان مکالمات نامحدود ثابت به ثابت داخل و خارج استانی خواهند داشت.

وی در آخر خاطر نشان کرد: قبل از این افزایش حق اتصال تلفن ثابت که هم اکنون نیز ۵۰/۰۰۰تومان است نیز درخواست شده بود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید