سقف میاندوره همراه اول افزایش یافت

سقف میاندوره همراه اول افزایش یافت

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت همراه اول در اقدامی نو در سرویس اعتباردهی به مشترکان خود سقف میان دوره آنها را افزایش داد و می توان گفت سیم کارت های دائمی شرکت همراه اول دارای ارزش بیشتری شدند. قبل از اجرای طرح اعتباردهی ، تنها طبق میزان سپرده مشترکین ، هر کاربر مشمول دریافت پیام کوتاه اخطار و در انتها قطع یکطرفه میان دوره می شدند که ناراحتی مشترکین همراه اول را در پی داشت.

میان دوره
اکنون در راستای حمایت بیشتر از مشترک ، برخی از مشترکین دائمی در سرویس اعتباردهی ، طبق ارزش شماره تلفن همراه ، میزان خوش حساب بودن مشترک ، قیمت قبض های پرداخت شده و زمان حضور در همراه اول ، افزایش می یابد و پیام کوتاه اطلاع رسانی آن از طریق سرشماره ۹۸۱۰+ برای این دسته از مشترکین فرستاده شده است.

اما بعد از اجرایی شدن این طرح، سقف قطع میاندوره این گروه از مشترکان از ۲۰هزار تومان تا ۱میلیون تومان افزایش پیدا کرده و به سقف اعتبار سپرده مشترکان اضافه شده است. یعنی افزایش سقف قطع میان دوره به ازای هر مشترک متفاوت و منحصر بفرد می باشد. جالب است بدانید که مزایای این طرح برای مشترکان دائمی که از سرویس رومینگ بین الملل استفاده می کنند بیشتر است زیرا اکثرا این دسته از مشترکین به علت مسافرت به خارج از کشور ، با قطع میان دوره مواجه می شدند.

در حال حاضر این طرح به صورت مرحله ای برای سایر مشترکین دائمی نیز عملی شده است و مشمولین طرح از طریق پیام کوتاه از میزان افزایش اعتبار خود مطلع می گردند. شایان ذکر است اطلاع رسانی به مشترکینی که شامل این سرویس می شوند از طریق فرستادن پیام کوتاه از سرشماره ۹۸۱۰+ انجام می گردد همچنین در صورتی که مشترکان علاقه ای به برخورداری از این طرح ندارند می توانند عدد ۱۱۷ را به سرشماره ۹۸۱۰+ ارسال و یا  کد #۱۱۷*۱۰* را شماره گیری نمایند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید