اینترنت رایتل ارزان تر شد

اینترنت رایتل ارزان تر شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در تاریخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تفاهم نامه اپراتورهای اینترنتی برای کم شدن تعرفه ترافیک داخلی برای کاربران نهایی با حضور رایتل منعقد گردید. این مراسم با حضور مدیر عامل رایتل سید مجید صدری ، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیر ساخت محمد جواد جهرمی و جمعی از مدیران اپراتور های اینترنتی برگزار گردید.

تفاهم نامه رایتل
باید بدانید که این طرح با هدف کاهش تعرفه ترافیک داخلی در شبکه ملی اطلاعات شروع به فعالیت کرده و در فاز اول ، شرکت ارتباطات زیرساخت تفاهم نامه همکاری با ۶ شرکت سرویس دهنده ارتباطی که شامل رایتل ، آسیاتک ، شاتل ، آپارات ، فیلیمو و تلوبیون منعقد کرده تا این شرکت ها ترافیک اطلاعات خود را از مسیر مرکز تبادل ترافیک داده زیرساخت (NIX) انتقال دهند.
از این رو با رایگان شدن تعرفه انتقال ترافیک از طریق این مرکز تبادل داده ، کاربران نهایی می توانند بعد از این برای دسترسی به محتوای داخلی ۵۰درصد کمتر هزینه پرداخت کنند. شایان ذکر است در آینده ای نه چندان دور همه اپراتورها و کاربرانشان نیز به این تفاهم نامه می پیوندند و از مزایای آن برخوردار خواهند شد.


برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید