شارژ بیشتر در طرح مشترک جیرینگ و زودفود

شارژ بیشتر در طرح مشترک جیرینگ و زودفود

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت جیرینگ برای دگرگونی در فضای ارتباطات و راحتی حال همراهان خود کارهای جدیدی را ارائه می دهد. از این رو در اقدامی جدید جیرینگ با همکاری سایت زودفود از تاریخ ۳ تا ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ برای اشخاصی که از سامانه #7* جیرینگ برای خرید شارژ ۵۰۰۰ تومانی به بالای همراه اول اقدام کنند ، یک وعده غذای رایگان تا مبلغ ۱۰/۰۰۰ تومان بدون قرعه کشی در لحظه هدیه می‌دهد.

زودفود و جیرینگ
طبق تفاهمات انجام شده بین جیرینگ و زودفود این طرح بین ۳ تا ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۴ اجرایی می شود و همه مشترکین همراه اول که در این تاریخ از سامانه *7# دست به خریداری شارژ همراه اول بزنند هم زمان تا ۳۰درصد شارژ بیشتر و یک وعده غذای رایگان به قیمت ۱۰/۰۰۰ تومان دریافت نمایند.

شایان ذکر است مشترکین همراه اول برای هر شماره تنها یکبار می توانند از کد هدیه یک وعده غذای رایگان استفاده کنند. مشترکین همراه اول می توانند بعد از خرید شارژ با شماره گیری #۱*۷*۷* کد تخفیف ویژه خود را دریافت نمایند و سپس به سایت زودفود مراجعه کنند و برای استفاده از یک وعده غذای رایگان اقدام نمایند.

باید این نکته را یادآور شد که این هدیه به تمام خط های دائمی و اعتباری همراه اول تعلق می گیرد و هر مشترک فقط یکبار می تواند از این فرصت استفاده نماید.

       
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید