برنامه مخابرات تهران برای حفظ و رضایت مشتریان

برنامه مخابرات تهران برای حفظ و رضایت مشتریان

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت مخابرات استان تهران برای حفظ نمودن مشترکین خویش تدابیر ویژه ای در نظر گرفته است. مدیر عامل شرکت مخابرات تهران ، "علیرضا صیدی" در این خصوص اعلام داشته که حفاظت و نگهداری مشتریان حال حاضر مخابرات برای آن که جز مشترکین وفادار این شرکت شوند جز هدف های مهم ما می باشد.

صیدی این چنین ادامه داد : همه این کارها در کنار تخصص همکاران مخابرات استان تهران به منظور خدمت به خلق انجام می شود.

صیدی
وی با توجه به وظایف قسمت های مختلف شرکت و آماده کردن فرهنگ استراتژی در شرکت ، تدوین و دستور نقشه را به عنوان مهمترین فعالیت های سال ۱۳۹۴ ذکر کرد و همگانی کردن نقشه های مورد نظر از جوانب مدیران ارشد به همه کارمندان رسمی و پیمانکاری و کارشناسان را از هدف های شرکت مخابرات در سال ۱۳۹۵ بیان کرده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران کاهش لاوصولی ها ، تعیین تکلیف قسمت زیادی از قراردادهای باز ، توجه به آموزش مشتری مداری همراه با تسلط  بر تخصص های فنی شبکه بزرگ مخابراتی برای پاسخگویان ۲۰۲۰ و کم شدن زمان پاسخگویی به کمتر از ۳ دقیقه ، افزایش چشمگیر پهنای باند دیتا و کم شدن قطعی در شبکه را از دیگر گزینه های تدابیر و هدف های جدید بیان کرد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید