همکاری مخابرات ایران و کره جنوبی در زمینه تحقیق و توسعه فناوری های پیشرفته

همکاری مخابرات ایران و کره جنوبی در زمینه تحقیق و توسعه فناوری های پیشرفته

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت "توسعه اعتماد مبین" با همکاری "انستیتو تحقیقات و فناوری کشور کره جنوبی" (ETRI) ، توانستند مرکز بین المللی تحقیق و توسعه فناوری های پیشرفته مخابراتی و اطلاعاتی را راه اندازی نمایند.

باید بدانید که در این مراسم تفاهم نامه همکاری میان شرکت توسعه اعتماد مبین به عنوان سهامدار اکثریت شرکت مخابرات ایران و مجموعه انستیتو تحقیقات و فناوری کره جنوبی امضا شده است. همچنین در این مراسم مدیر عامل شرکت توسعه اعتماد مبین "دکتر صفری" و قائم مقام شرکت ETRI حاضر بودند و شروع همکاری دو طرف برای ساخت مرکز بین المللی تحقیق و گسترش فناوری های پیشرفته مخابراتی و اطلاعاتی اعلام گشت.

ایران و کره جنوبی

شایان ذکر است این مرکز با سرمایه گذاری مشترک بین ایران و کره جنوبی ایجاد گشته و تحقیق کردن و گسترش درباره تکنولوژی های پیشرفته مخابراتی و اطلاعاتی ، فناوری های هوشمند ، فناوری های اطلاعاتی و محاسباتی و سلامت الکترونیک در آن انجام می شود.

از این رو شرکت "سلامت الکترونیک برکت" یکی از زیرمجموعه های شرکت "توسعه اعتماد مبین" نیز  به توسعه خدمات حوزه سلامت الکترونیک با همکاری ETRI خواهد پرداخت و آزمایشگاهی تخصصی با نام "آزمایشگاه فناوری های سلامت الکترونیک" را با همکاری ETRI در این مرکز تحقیقاتی ایجاد خواهند کرد.

در انتها این نکته را یاد آور می شویم که انستیتو تحقیقات و فناوری کشور کره جنوبی ETRI مجموعه ای پیشرفته است که درحوزه اطلاعات ، مخابرات ، الکترونیک و فناوری های همگرا فعالیت می نماید. این انستیتوی دولتی ، در سال ۱۹۷۶ میلادی تاسیس گشته و در زمینه ICT دارای بالاترین رتبه درسراسر جهان می باشد و دارای ۲۷ شعبه در دنیا است. این انستیتو دارای ۲۰۰۰ پژوهشگر و دارای ۳ مرکز تحقیقات و ۶ آزمایشگاه تخصصی است.

    
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید