اینترنت رایگان در مسجد جمکران توسط همراه اول

اینترنت رایگان در مسجد جمکران توسط همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با نزدیک شدن به نیمه شعبان اپراتور اول کشور برنامه های مختلفی را برای مشترکان خود در نظر گرفته است. شرکت همراه اول برای راحتی زائرین در مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان ، گنجایش شبکه اپراتور خود را با بکار انداختن یک BSC و اضافه کردن شش سایت دائمی و سه سایت سیار نسبت به سال گذشته بیشتر از سه برابر افزایش داده است.

نیمه شعبان

همچنین برای جلوگیری از هرگونه مشکل ارتباطی در روزهای جشن نیمه شعبان ، یک سوئیچ و یک BSC در استان اصفهان برای پشتیبانی در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است برای بالا رفتن ظرفیت اینترنت مشترکان همراه اول در جمکران سرویس "وای فای آفلودینگ" روی کار آمده است. گفتنی است مشترکینی که از بسته های نوترینو استفاده می کنند می توانند در جمکران از "وای فای پر سرعت" همراه اول استفاده نمایند.

باید بدانید که این سرویس برای اولین بار توسط شرکت همراه اول در اردیبهشت سال ۱۳۹۴ به مناسبت بهره برداری از خدمات و توسعه شبکه پهن باند استان قم با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار قم راه اندازی شد.

مشترکین همراه اول می توانند برای استفاده از این سرویس جدید و دریافت تنظیمات Wifi تلفن همراه خود را روشن کرده و گزینه Help را انتخاب نمایند. شایان ذکر است شرکت همراه اول ایستگاه هایی را برای پاسخگویی به مشترکان درباره شیوه استفاده از سرویس "وای فای" در چند نقطه از مسجد مقدس جمکران آماده خواهند کرد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید