معرفی کانال رسمی اپراتورهای تلفن همراه کشور

معرفی کانال رسمی اپراتورهای تلفن همراه کشور

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، تقریبا فضای مجازی کشور این روزها در تسخیر برنامه ای ارتباط جمعی به نام "تلگرام" قرار گرفته است. برنامه ای با لوگوی آبی رنگ که نه تنها در میان جوانان ، بلکه در دل بزرگترها نیز جایگاه خاصی پیدا کرده است. این برنامه در تمام سیستم های عامل قابل نصب است و شاید پرکاربردترین برنامه هر گوشی تلفن همراه در ایران باشد. اما امکان ایجاد کانال در این برنامه باعث شده تا شرکت های کوچک و بزرگ به سمت این برنامه بیایند. در ادامه قصد داریم کمی درباره تلگرام توضیح دهیم و سپس کانال های رسمی اپراتورهای تلفن همراه کشور را معرفی کنیم.

کانال تلگرام

پیام رسان تلگرام برنامه ای است که از طریق آن کاربران می توانند برای هم فیلم ، عکس ، متن و صدا ارسال نمایند. این برنامه توسط دو برادر در آلمان متولد شد. "پاول دورف" و "نیکلای دورف" شاید روزی که استارت این برنامه را میزدند ، فکرش را هم نمیکردند روزی در ایران زمین ، برنامه شان جزء پرطرفدارترین ها شود اما این اتفاق افتاد. اکنون نیز برنامه تلگرام توسط یه سازمان غیردولتی آلمانی اداره می شود.

شاید عدم فیلتر شدن تلگرام و بستن کانال های غیراخلاقی ، کمک بزرگی به پیشرفت این برنامه در ایران داشت اما امکانات بینظیر آن را نمی شود نادیده گرفت. امکاناتی مانند ایجاد کانال که کمک بزرگی به کسب و کارها در جهت معرفی خدمات خود می کند. تمام این امکانات و کارایی ها در کنار هم باعث شد این روزها کمتر کسی را ببینید که در ایران تلگرام را نشناسد و همه شرکت های بزرگ نیز اغلب یک کانال تلگرامی برای خود ایجاد کرده اند.

همه اینا شاید ما را یاد برنامه هایی مثل وایبر و لاین بیاندازند ولی تلگرام تا کنون یک جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و بعید باید دانست که به این زودی جایگاه خود را به برنامه دیگری تقدیم کند.


تلگرام رسمی همراه اول

تلگرام رسمی ایرانسل

تلگرام رسمی رایتل


برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید