جزیره هوشمند ایرانسل

جزیره هوشمند ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در جشنواره زمستانی ایرانسل مشترکان سیم کارت های اعتباری ایرانسل با استفاده از سامانه جزیره هوشمند این اپراتور می توانند تا ۸۰ درصد تخفیف در مکالمات ایرانسلی خود تجربه نمایند.

جزیره هوشمند ایرانسل

گفتنی است به منظور استفاده از تخفیف جزیره هوشمند ، بایستی ابتدا در این سرویس با شماره گیری کد دستوری #۱*۱۳۵* (ستاره ۱۳۵ ستاره ۱ مربع) ثبت نام نمایید. پس از ثبت عضویت ، مکالمات شما بر اساس ترافیک شبکه و به صورت هوشمندانه شامل تخفیف خواهد شد که این موضوع به منزله‌ تفاوت در میزان تخفیف با توجه به ساعات و مکان های مختلف می‌باشد.

شایان ذکر است شما می توانید با شماره گیری کد #۰*۱۳۵* (ستاره ۱۳۵ ستاره ۰ مربع) از میزان تخفیف جزیره هوشمند ایرانسل برای موقعیت فعلی خود با خبر شوید. البته در ابتدای هر تماس نیز این میزان به شکل خودکار در صفحه‌ی نمایش تلفن همراه و یا تبلت شما نمایش داده می شود.

همچنین با مراجعه به بخش تنظیمات پیامک و یا تنظیمات عمومی تلفن همراه خود و فعالسازی سامانه پخش سلولی (Cell Broadcast) تخفیف ها با توجه به زمان و مکان فعلی بر روی نمایشگر گجت شما نمایش داده خواهد شد. در نظر داشته باشید که بدون فعالسازی (Cell Broadcast) نیز مکالمات شما شامل تخفیف جزیره هوشمند خواهد شد.

در خاتمه بهتر است بدانید پس از  عضویت در جزیره هوشمند ایرانسل امکان استفاده از اعتبار هدیه و یا طرح های تخفیفی دیگر در تماس های ایرانسلی را نخواهید داشت. همچنین برای لغو عضویت از این سرویس نیز می توانید کد #۱*۱۳۵* (ستاره ۱۳۵ ستاره ۹ مربع) را شماره گیری نمایید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید