با آی سیم بیشتر آشنا شویم

با آی سیم بیشتر آشنا شویم

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، سیم کارت های جدید ایرانسل با پیش شماره های ۰۹۰۲ با امکانات جدید و مجزا چند ماهی می شود که عرضه شده است. این سیم کارت ها دارای امکانات و تخفیفات ویژه و منحصر به فرد هستند ، که همین موارد آی سیم را از سایر پیش شماره های ایرانسل مجزا می کند.

آی سیم

خیلی از مشترکان و استفاده کنندگان ایرانسل بر این باورند که تفاوتی میان سیم کارت های دیگر با آی سیم وجود ندارد اما نباید فراموش کنیم که سرویس های تشویقی و سیستم پشتیبانی مجزا از مزیت های مطرح و مهم آی سیم می باشد. پس با این توضیحات در ادامه به معرفی سرویس ها و نحوه خرید سیم کارت های آی سیم می پردازیم.




مزایای آی سیم


پرداخت هزینه ها به صورت دوره ای
پرداخت کردن هزینه ها به صورت ماهانه یکی از امکاناتی است که اگرچه در سیمکارت های دائمی ایرانسل هم جز امکانات به حساب می آمد اما در سیم کارت های آی سیم ، شرکت ایرانسل خیلی بیشتر روی آن مانور تبلیغاتی داشت و سرویس های دریافت و پرداخت قبوض را نیز متنوع کرد.


مرکز پشتیبانی مجزا
با توجه به مشترکان فراوان ایرانسل و نبودن مرکزهای پاسخگو به نیاز آنان ، قرار دادن یک مرکز پاسخگوی مجزا برای سیم کارت های آی سیم ، یک امتیاز بزرگ برای خریداران به حساب می آید. شماره ۹۰۰ را می توان از سیمکارت آی سیم شماره گیری کرد و از خدمات پشتیبانی آی سیم استفاده کرد.


ارائه سند مالکیت
سیم کارت های ایرانسل تا قبل از عرضه سیم کارت های آی سیم دارای سند مالکیت معتبری نبودند و این مورد از ضعف های اساسی شرکت ایرانسل به حساب می آمد. اما در سیم کارت های آی سیم این مشکل تا حدودی رفع شده است و مشترکین می توانند با دریافت سند مالکیت راحت تر از قبل مالکیت خود را اثبات نمایند.



ارائه گزارشات دوره ای
در پایان هر دوره (هر دوره ۲ ماه می باشد) آی سیم به شما امکان مشاهده ریز حساب هایتان را می دهد. با این سرویس شما می توانید در صحبت ها و هزینه های خود صرفه جویی کرده و مدیریت مناسبی برای دوره های بعدی خود داشته باشید.


سرویس های تشویقی
شرکت ایرانسل طرح های تشویقی منحصر به فردی برای صاحبان سیم کارت های آی سیم در نظر گرفته است که همین امر می تواند دلیلی بر خریدن سیم کارت های آی سیم باشد. توجه داشته باشید که طرح های تشویقی و تخفیفی برای تمام سیم کارت ها می باشد ولی برخی از آنها فقط مختص به آی سیم می باشند.


انتخاب شماره دلخواه
شرکت ایرانسل همیشه به مشترکان خود امکان انتخاب شماره را در پیش شماره های مختلف خود می دهد اما این امکان به صورت دوره ای بوده و بعد از مدتی از دسترس خارج می شود. در خصوص آی سیم این مورد تا به امروز (شهریورماه ۱۳۹۳) صدق نکرده و سرویس انتخاب شماره همچنان بر سر جای خود قرار دارد و مشترکین می توانند سیم کارت مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند.




نتیجه گیری

در پایان می توان به این نتیجه رسید که سیم کارت های آی سیم یک راهکار خوب و حرفه ای از سوی شرکت ایرانسل برای فروش بیشتر سیم کارت های خود می باشد. هر چند که این شرکت می توانست با گسترده کردن سرویس ها و مراکز ارائه خدمات به مشترکین رضایت جمعی مشترکین خود را افزایش دهد.
به هر صورت باید متذکر شویم که آی سیم یک اپراتور جدید نیست و فقط نامی تجاری برای پیش شماره جدید سیم کارت های ایرانسل (۰۹۰۲) می باشد.



تبلیغات آی سیم

تبلیغ شماره ۱



تبلیغ شماره ۲

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
نظرات
امیر صادقی

دیگر موضوع قابل ذکر این است که شرکت ایرانسل بدون اینکه در سایت آیسیم اعلام کرده باشد، شماره های کد 8 و 9 و نیز شماره هایی را که با عدد 22 شروع میشوند (و بسیاری الگوهای دیگر عددی) را برای فروش در سایت قرار نداده است و کاربر کم تجربه ممکن است بارها و بارها شماره هایی از این نوع را جستجو کند و هر بار با پیامی مواجه میشود که مشخص نمیکند این خط بخصوص را کاربر دیگری خریده است یا از ابتدا خود ایرانسل آن را در سایت قرار نداده است.

امیر صادقی

اپراتور ایرانسل در پاسخ من در طرح این مشکل اعلام فرمودند: این موضوع را باید با مخابرات استان تهران مطرح کنید! (چنانکه گویی این مشکل من است و نه مشکل ایرانسل)

امیر صادقی

در کنار مزایای غیر قابل انکار آیسیم، نقطه ضعفی وجود دارد که متاسفانه گاهی اپراتورهای بخش پشتیبانی ایرانسل با پاسخهای سطحی و کاملا بی ربط، تماس گیرنده را مایوس می سازند. مشکل این است که ظاهرا در بعضی مناطق مخابراتی، پیش شماره های جدید 0902 و 0901 برای سویچ منطقه تعریف نشده است. مثلا از منطقه فرد اسدی (پیش شماره 6600) از هر 10 بار تماسی که با شماره های آیسیم گرفته میشود، شاید هشت بار پاسخ شنیده میشود: «مشترک گرامی، کد مورد نظر شما در شبکه موجود نمی باشد»!

قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید