4G رایتل در شهرهای مختلف قابل دسترس شد

4G رایتل در شهرهای مختلف قابل دسترس شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور سوم کشور از راه اندازی اینترنت 4G در ۱۷ استان کشور که شامل کرج در استان البرز ، بوشهر و عسلویه در استان بوشهر ، تهران، اندیشه و ملارد در استان تهران ، مشهد در خراسان رضوی ، آبادان ، اهواز ، بندر ماهشهر ، بهبهان ، خرمشهر ، دزفول و مقاومت در استان خوزستان ، شیراز در استان فارس ، بندرعباس و کیش در استان هرمزگان خبر داد.

رایتل 4g
گفته می شود برای استفاده از نسل چهارم شبکه تلفن همراه احتیاجی به پرداخت کردن مبلغ اضافی برای تعویض کردن سیم کارت یا فعال سازی آن نیست و تنها کافیست در منطقه تحت پوشش اینترنت 4G رایتل باشید و گزینه 4G/LTE را بر روی تلفن همراه خود فعال نمایید. این امکان بدون نیاز به تنظیمات خاصی از سرعت و کیفیت اینترنت 4G قابل استفاده است.

جالب است بدانید پیش از این مدیر عامل شرکت رایتل گفته بود که هم اکنون با مجوز موقتی که از سمت سازمان تنظیم مقررات داریم ، توانسته ایم در تعدادی از شهرها سرویس نسل چهارم رایتل راه به کار بیاندازیم و در مناطقی نیز سرویس تجاری عرضه کرده ایم. وی ادامه داد : در کل ۲۷۰ آنتن 4G در این شهرها نصب شده که از این تعداد ۱۳۰ آنتن در تهران قرار دارد.

صدری در خصوص تفاوت رایتل با سایر اپراتورها این چنین گفت : اولین تفاوت رایتل با بقیه اپراتورها این است که شبکه‌ی ما از اینترنت 3G به بالاست ، این در صورتیست که شبکه‌ اپراتورهای دیگر مخلوطی از اینترنت نسل دوم ، سوم و چهارم می باشد. وی در آخر تاکید کرد که تفاوت دیگر رایتل با سایر رقیبان خود این است که رایتل گسترده‌ ترین پوشش شبکه‌ نسل سوم را در کشور دارا می باشد و در حال حاضر اینترنت نسل سوم را در ۴۴۵ شهر کشور تحت پوشش قرار داده ایم.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید