پیشنهادات ویژه رایتل به مناسبت دهه فجر

پیشنهادات ویژه رایتل به مناسبت دهه فجر

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با فرا رسیدن دهه فجر ، اپراتورهای مختلف کشور طرح و سرویس های متنوعی را در بهمن ماه ارائه می کنند. شرکت رایتل نیز به مناسبت دهه فجر هدیه ها و تخفیفات قابل توجهی را برای مشترکان خود تدارک دیده است.

رایتل دهه فجر

سیم کارت دائمی ، اعتباری و دیتا

اشخاصی که علاقمند به داشتن سیم کارت دائمی رایتل می باشند می توانند با ثبت نام در روزهای دهه فجر از ۵۰درصد تخفیف ویژه برخوردار شوند و از طریق طرح انتخاب شماره ، شماره دائمی مورد نظر خود را به قیمت ۶۰/۰۰۰ تومان انتخاب و خریداری نمایند و از هدیه های بسته آغازین برخوردار شوند.

همچنین علاقمندان به خریداری سیم کارت های اعتباری هم می توانند سیم کارت اعتباری مخصوص دهه فجر با ۷۵درصد تخفیف و با هزینه ۵۰/۰۰۰ تومان خریداری نمایند و شرایط استفاده از بسته آغازین که شامل ۱۸۰ روز می باشد را داشته باشند.

گفتنی است علاقمندان به داشتن سیم کارت دیتا نیز می توانند ، این سیم کارت را به همراه بسته های آغازین بلند مدت ۱۸۰ روزه و یا ۳۶۵ روزه که دارای تخفیف ۵۰درصدی هم می باشد خریداری نمایند.



بسته های اینترنت

شرکت رایتل به جز تخفیفات مخصوص مشترکان جدید ، هدیه های مختلفی برای مشترکان حال حاضر در نظر گرفته که طبق آن به همه مشترکان فعال اپراتور رایتل ، بسته اینترنت شبانه ای به حجم ۱۰ گیگابایت و اعتبار ۷ روزه اهدا می گردد و هر مشترک می تواند از تاریخ ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۴ و از ساعت ۲ بامداد تا ساعت ۸ صبح روز ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۴ از این هدیه استفاده نماید. نکته قابل توجه اینجاست که استفاده از سیم کارت در تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۴ نشانه فعال بودن مشترک می باشد.


مودم های اتصال به اینترنت

شایان ذکر است مشترکان حال حاضر رایتل می توانند از تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی خرید مودم های 3G و 4G در دهه فجر برخوردار شوند. مودم های دانگل و رای فای نسل سوم و چهارم رایتل را خریداری نمایند.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که هر مشترک فقط یکبار و از طریق مراجعه به سایت رایتل و بخش مدیریت حساب می تواند حداکثر یک دانگل و یک مودم رای فای خریداری نماید. همچنین برای همه مشترکان حال حاضر و مشترکان جدید ، کد راینواز رایگان ارسال می شود که مشترکان می توانند در صورت علاقمندی برای فعالسازی آن اقدام کنند.

شما می توانید برای دانستن جزئیات بیشتر به صفحه طرح ویژه دهه فجر مراجعه نمایید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید