فروش تلفنی محصولات همراه اول

فروش تلفنی محصولات همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، این روزها رفتن به خیابان های پرترافیک و آلوده شهرها برای خرید کردن بسیار دشوار و سخت شده است. از همین رو بسیار از فروشگاه ها و ادارات ، خدمات و کالاها را به صورت آنلاین در خدمت مشتریان خود قرار می دهند تا آنها با چند کلیک ساده به هدف خود برسند. اما همراه اول در اقدامی جدید ، از کانال فروش تلفنی برای خرید محصولات خود به صورت پیام کوتاه رونمایی کرد. کانال فروش تلفنی همراه اول به این صورت است که مشتریان با فرستادن پیام کوتاه می توانند در طرح فروش تلفنی محصولات همراه اول شرکت نمایند.

فروشگاه همراه اول
گفتنی است در این طرح ، محصولات جدید همراه اول در قسمت های مختلف ارائه می گردد و مشترکان می توانند با فرستادن پیام کوتاه به شماره ۸۰۱۸ درخواست خود را گفته و ثبت نمایند. بعد از دریافت پیام کوتاه ، جوابی از سامانه ۸۰۱۸ با متنی درباره ثبت درخواست مشترک فرستاده می شود و بعد از آن کارشناسان فروش با شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰۰۰۰ با مشترک تماس می گیرند و تمام محصولات شرکت همراه اول را معرفی می نمایند.

سپس مشترک بعد از انتخاب کردن محصول دلخواه خود ، سفارش را اعلام کرده و کالای مورد نظر را در مدت زمانی بین ۱ الی ۲ روز دریافت می کند. توجه داشته باشید شرکت همراه اول در سامانه فروش تلفنی ، برای اطلاع دادن به مشتریان و جهت جلوگیری از سو استفاده های ممکنه ، تماس تلفنی را فقط با شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰۰۰۰ انجام می دهد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید