خرید بلیت های جشنواره موسیقی فجر توسط گیشه ایرانسل

خرید بلیت های جشنواره موسیقی فجر توسط گیشه ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت ایرانسل در اقدامی جدید شرایط خریداری دیجیتال بلیت های جشنواره موسیقی فجر ۹۴ را برای آن دسته از علاقمندان به حضور در این جشنواره محیا کرده است. سی و یکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از تاریخ ۲۱ تا ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۴ برگزار می گردد که علاقمندان می توانند با دانلود و نصب نرم افزار گیشه ، بلیت های اجراهای این جشنواره را خریداری نمایند.

برنامه گیشه
توجه داشته باشید که خریداری بلیت های جشنواره موسیقی فیلم فجر از تاریخ ۶ بهمن و از ساعت ۱۵:۰۰ آن روز در نرم افزار گیشه ایرانسل امکان پذیر است که با استفاده از این اپلیکیشن می توانید اطلاعات و جزئیات مربوط به بلیت مورد نظر را مشاهده و خریداری نمایید. توجه داشته باشید که خرید الکترونیکی باعث صرفه جویی در وقت و کاهش رفت و آمدهای شهری می شود.

شایان ذکر است اپلیکیشن گیشه ، اطلاعات برنامه تئاترها ، کنسرت ها ، فیلم های در حال نمایش ، گالری ها و برنامه های گردشگری را در اختیار کاربران قرار می دهد و شرایط خریداری و دریافت الکترونیکی بلیت تمام این برنامه ها را برایشان امکان پذیر می نماید. همچنین امکان دیدن لیست دوره های آموزشی هنری و ثبت نام در این دوره ها نیز از طریق اپلیکیشن گیشه قابل اجرا می باشد. نرم افزار گیشه مخصوص گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد.

دانلود برنامه گیشه



برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید