هشدار پلیس فتا به خریداران اینترنتی

هشدار پلیس فتا به خریداران اینترنتی

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، پلیس فتا شهر خراسان جنوبی فردی را که با سایت تقلبی خود ، اقدام به فروش گوشی هوشمند می کرد شناسایی و دستگیر نمود. رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در پی شكایت یكی از شهروندان مشهدی مبتنی بر سوء استفاده ای که با فروش گوشی همراه هوشمند از یک سایت اینترنتی بوجود آمده بود ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

نماد اعتماد فروشگاهی

سرهنگ جهانشیری ادامه داد : در رسیدگی به بیانات مالباخته مشخص شد که این شخص برای خرید موبایل به سایتی مراجعه و بعد از انتخاب گوشی مورد نظر مبلغ ۴۰۰/۰۰۰ تومان را به حساب نوشته شده در آن سایت واریز کرده و بعد از گذشت چند روز از تاریخ تحویل گوشی و تماس های پیاپی با مدیر این سایت هیچ تلفن همراهی دریافت نکرده و پول مورد نظر نیز تاکنون به وی پس داده نشده است. کارشناسان پلیس فتا با تحقیقات فنی در فضای سایبری مدیر این سایت تقلبی را که پسر جوانی در یکی از مناطق شهر مشهد بود شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

جهانشیری با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی از عموم درخواست کرد تا از سایت های معتبر خریداری نمایند و اعتبار سنجی سایت ها و وبلاگ ها از طریق نماد اعتماد الکترونیک قابل تشخیص می باشد به طوری که با یک کلیک بر روی این نماد می توانید اطلاعات صاحب سایت یا وبلاگ را مشاهده نمایید.

همچنین به علت تقلبی بودن علامت نماد در برخی از سایت ها ، کاربران می توانند با مراجعه به لینک زیر ، لیست تمام کسب و کارهای اینترنتی که دارای نشان نماد اعتماد الکترونیکی هستند را مشاهده نمایند.

لیست سایت های دارای نماد اعتبار

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید