برخورد جدی پلیس فتا با عاملان پخش تصاویر در فضای مجازی

برخورد جدی پلیس فتا با عاملان پخش تصاویر در فضای مجازی

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با زیاد شدن شبکه های پیام رسان و گذاشتن عکس هر کاربر در پروفایل شخصی خود ، پخش کردن عکس اشخاص و سوء استفاده از آن کاری آسان و راحت شده است. به تازگی رئیس پلیس فتا استان گلستان شخصی را اقدام به انتشار عکس های شخصی یک شهروند گرگانی زده بود را شناسایی و دستگیر کرد.

در خصوص این جریان رئیس پلیس فتا استان گلستان اینچنین گفت : با شکایت فردی مبتنی بر منتشر شدن عکس های شخصی اش در شبکه های اجتماعی ، طی تحقیقات صورت گرفته روشن شد که شخصی با ساختن پروفایل هایی در این شبکه ها بدون مطلع بودن دیگران دست به انتشار تصاویر آنان زده است.

عکس پلیس فتا

طی تحقیقات تخصصی پلیس ، شخص خاطی شناسایی شده و از جانب پلیس احضار شد.

سرهنگ حبیب الله رجبلی افزود : شخص متخلف با روبه رو شدن با مستندات پیش رو ، به جرم خود اعتراف کرده و انگیزه این کار را گرفتن انتقام از شخص شاکی عنوان کرد و پرونده وی برای سپری شدن مراحل قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب استان گرگان فرستاده شد.

رئیس پلیس فتا استان گلستان خاطرنشان کرد : کاربران شبکه های اجتماعی و پیام رسان باید بیشتر در مورد عکس ها و فیلم های شخصی دقت نمایند و از اشتراک گذاری آن پرهیز نمایند و در صورتی که فردی برایشان ایجاد مزاحمت کرد از پاسخ دادن و ادامه ارتباط با وی خودداری نمایند.


وی در انتها افزود : کاربران در فضای مجازی به افراد اعتماد نکنند و در صورت روبه رو شدن با مورد مشکوکی ، آن را سریعا از طریق وب سایت پلیس فتا و در بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

  
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید