قرعه کشی ایرانسل برای فعالسازی طرح #۴۴۴۴*

قرعه کشی ایرانسل برای فعالسازی طرح #۴۴۴۴*

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت ایرانسل مسابقه جدیدی را برای مشترکان سیم کارت های اعتباری خود در نظر گرفته که جایزه ویژه آن یک دستگاه ماشین "مزدا ۳ جدید" می باشد. مشترکین تا اتمام جشنواره پاییز ۱۳۹۴ ایرانسل فرصت دارند با شماره گیری کد #۴۴۴۴* در قرعه کشی یک دستگاه خودروی "مزدا ۳ جدید" شرکت نمایند.

ایرانسل مزدا ۳
برای شرکت در قرعه کشی باید کد #۱*۴۴۴۴* را شماره گیری نمایید و طرح پیشنهادی مخصوص خودتان را خریداری و فعالسازی نمایید و سپس سیم کارت خود را مجددا شارژ کنید. همچنین برای گرفتن امتیاز بیشتر در قرعه کشی ، می توانید از نکته های زیر پیروی کنید :

۱- با هر ۱۰۰۰ تومان شارژ ، ۱۰۰ امتیاز می گیرید. توجه داشته باشید که که تنها به مدت یک روز بعد از فعالسازی طرح پیشنهادی مخصوص ، امتیاز کسب می شود.

۲- زیاد شدن اعتبار شارژ سیم کارت تا ۵۰۰۰ تومان که با هر بار زیاد شدن اعتبار ، اگر مبلغی در حساب شما باقی مانده باشد که شارژ شما ۵۰۰۰ تومان و یا بیشتر باشد ، برای شرکت در قرعه کشی ۲۰۰ امتیاز کسب می نمایند.



شایان ذکر است تمام مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری می توانند یک پیام کوتاه به ۴۴۴۴ ارسال نمایند و یا کد #۴۴۴۴* را شماره گیری نمایند تا سرویس هوشمند ایرانسل ، پیشنهاد داغ مخصوص هر فرد را به نمایش درآورد. توجه داشته باشید که نتیجه شماره گیری برای هر کاربر متفاوت است.

نکته مهم اینکه از طریق همه روش های شارژ به غیر از خط به خط می توانید در قرعه کشی خودروی مزدا ۳ جدید ایرانسل شرکت نمایید. همچنین می توانید به صورت هم زمان از کد شگفتی های ایرانسل و هر کدام از سرویس های تشویقی و تخفیفی ایرانسل استفاده نمایید.

مشترکان عزیز می توانند برای اطلاع داشتن از باقیمانده اعتبار جایزه سیم کارت اعتباری خود از طریق شماره گیری کد #۴۴۴۴*۱۴۱* اقدام نمایند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید