کانال وب سایت رند در تلگرام راه اندازی شد

کانال وب سایت رند در تلگرام راه اندازی شد

با ورود نسل اینترنت پرسرعت تلفن همراه ، شبکه های ارتباط جمعی جایگاه ویژه ای در گوشی های تلفن همراه کاربران باز کردند. شروع این موضوع تقریبا از سال گذشته استارت خورد. درست زمانی که برنامه هایی مانند WeChat ، Line و Viber معرفی شدند. در همان زمان ها وب سایت رند پشتیبانی وایبری خود را راه اندازی کرد که با استقبال خیلی خوبی روبرو شد. اما عمر این برنامه ها کوتاه بود و کم کم جای خود را به رقبای جدید دادند.

کانال تلگرام

امروز دیگر کمتر کسی را در وایبر مشاهده می کنید و بیشتر کاربران این برنامه به "تلگرام" کوچ کرده اند. برنامه ای که بسیار محبوب بوده و با امکانات جدید که به خود دیده است ، شرکت های مختلف را نیز مجبور به استفاده از خود کرده است. استفاده از قابلیتی به نام "کانال" خیلی از شرکت ها و برندها را مجبور به استفاده از آن نموده. در همین راستا وب سایت رند نیز کانال ویژه خود را جهت اطلاع رسانی بهتر در زمینه مخابرات ، ارتباطات و دامنه های اینترنتی راه اندازی نموده است که شما می توانید با توجه به راهنمایی های زیر از آن بهره مند شوید.



برای عضویت در کانال خبری "رند" می توانید بر روی متن زیر کلیک کنید :


کانال رند در تلگرام


در صفحه نمایش داده شده مشابه تصویر زیر دکمه Send Message را بزنید.

آموزش تلگرام

در صورتی که پنجره ای مشابه پنجره زیر برای شما به نمایش در آمد  و شما نرم افزار تلگرام را نصب شده داشتید دکمه Launch Application را کلیک کنید :

در صفحه برنامه تلگرام کانال "رند" برای شما نمایش داده می شود و با Join Channel عضویت کانال رند را انتخاب نمایید:

تلگرام

هم اکنون شما عضو کانال وب سایت رند شده اید و می توانید آخرین اخبار اپراتورها ، مخابرات ، ارتباطات و غیره را در این کانال مشاهده نمایید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید