مراقب سیم کارت های سوخته و غیرواقعی باشید

مراقب سیم کارت های سوخته و غیرواقعی باشید

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، چندی پیش در فضای مجازی ایران اخباری صحبت هایی درباره کلاه برداران تلفنی منتشر شد که در آن عنوان شده بود ، اشخاص فرصت طلبی با تماسی تلفنی به ساکنین قم با بهانه فروش شماره های رند ، شماره های شبیه سایر اپراتورهای کشور و یا به بهانه شرکت در قرعه کشی ، دست به فروش سیم کارت های رایتل با بهایی بیشتر از نرخ تصویب شده می زنند که بعضی از این سیم کارت ها سوخته و غیر قابل استفاده بودند.

سیم کارت تقلبی
در پیگیری های صورت گرفته ، کارشناسان شرکت رایتل اعلام کردند که خریداری سیم کارت های این اپراتور بیرون از شبکه رسمی ، مورد تائید این اپراتور نمی باشد و فروشندگان منفعت طلب با سوء استفاده از بی اطلاعی برخی از افراد ، سیم کارت غیر مجاز را تا ۳برابر بهای اصلی خود می فروشند.

شایان ذکر است بهای سیم کارت های دائمی رایتل ۱۲۰/۰۰۰ تومان و سیم کارت های اعتباری و دیتا نیز ۲۰/۰۰۰ تومان می باشد. باید توجه داشته باشید دستگاه قضایی این نوع پرونده ها را با حضور شاکی خصوصی پیگیری می نماید و چون برای شکایت و تشکیل پرونده هزینه ای مابین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان از شاکی دریافت می شود ، اشخاص تمایل زیادی برای پیگیری قضایی نشان نمی دهند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید